Advertenties


Aansluitmogelijkheden inbouwscherm (tomtom)

Gestart door joen, 11 november 2009, 21:07:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

joen

Weet iemand of er op het ingebouwde scherm ook andere bronnen aangesloten kunnen worden (bijv. digitenne of mediacenter achtig iets). Ben benieuwd naar de mogelijkheden en heb er verder totaal geen verstand van...

En zijn er geen andere antennes te krijgen? ingebouwd of een vin. Ipv zo'n standaard spriet. ??

SDM

Er zijn al wel andere antennes te verkrijgen, maar voor zover ik weet alleen via EBay stores. Volgens mij was er zelfs een Duitse winkel die een vin antenne heeft.

Wat dat scherm betreft, er zijn media center applicaties voor TomTom alleen schijnen die niet te werken in de carminat versie.
Hier wil ik zelf ook nog wat mee klooien dus als ik wat verder kom hiermee dan laat ik het weten.
Wat hardware aansluiting betreft zou ik het niet weten eerlijk gezegd.

wbc

Als het goed is kan er ook een achteruitrijcamera worden aangesloten.
Op bepaalde typen Scenic's is dit standaard aanwezig.
Ik weet niet of je dit zo kan doen, of dat er nog extra hardware (buiten de camera) en software (update autocomputer) voor nodig is.

Weet iemand of dit (simpel) te realiseren is?

CarVision

Er is nu in Nederland een interface verkrijgbaar om externe bronnen zoals parkeercamera of digitenne op je tomtom carminat aan te sluiten!!
Want ik heb al z'n interface in mijn Renault Megane Estate gebouwd...
Nu heb ik parkeercamera en digitenne in de auto!!

mdekker15

#4
.

generation

Citaat van: CarVision op  9 december 2011, 03:41:57
Er is nu in Nederland een interface verkrijgbaar om externe bronnen zoals parkeercamera of digitenne op je tomtom carminat aan te sluiten!!
Want ik heb al z'n interface in mijn Renault Megane Estate gebouwd...
Nu heb ik parkeercamera en digitenne in de auto!!

Heb je dan ook een link of iets van een foto leuk zo'n melding maken maar zo roepen help je niet echt iemand mee die ernaar zoekt.


generation


Erwin Haanen

Ziet er allemaal heel erg leuk uit,maar zie geen enkele afbeelding met de interface zelf,weet iemand hoe moeilijk het is om deze te instaleren,aangezien deze schakelt met de achteruit,hoe koppel je deze dan.
De camera ook,hoe wordt deze bevestigd ed.

Groetjes
megane 4 station 1200 gtline

remcob

Erwin; op de site zie je ook een PDF met het aansluitschema staan, daar staan heel duidelijk aangegeven wat de aansluitmogelijkheden zijn.
You can never be too Specialized!

CarVision

Zijn er nog onduidelijkheden over ons TomTom Carminat camera-video interface??
Voor alle vragen daarover probeer ik zo goed mogelijk te antwoorden!

Ik hoor het wel van jullie...

Grt.
CarVision bv.

eliatuning

geld dit ook als je een 2din scherm ingebouwd hebt? of is dit alleen voor de carminat?
bedoel de achteruitrijcamera aansluiten op de 2din scherm?
rather low and slow than high and fast

dejogt

Hoi,
Ik heb een megane 3 GT met standaard navigatie en parkeersensoren. Echter geen achteruitrij camera. Kan ik deze additioneel bevestigen? Zie achter bij de kentekenplaat wel de voorbereiding/afdekdopje zitten.
Wat gaat zoiets kosten en hoe pak je dit aan??

CarVision

Citaat van: dejogt op  9 mei 2017, 09:41:46
Hoi,
Ik heb een megane 3 GT met standaard navigatie en parkeersensoren. Echter geen achteruitrij camera. Kan ik deze additioneel bevestigen? Zie achter bij de kentekenplaat wel de voorbereiding/afdekdopje zitten.
Wat gaat zoiets kosten en hoe pak je dit aan??

Email mij maar voor extra clubkorting op sales@carvision.nl


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev