Advertenties


Nieuwe velgen en Overspuiten 'zijbalken'

Gestart door bowldave, 22 januari 2014, 11:12:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bowldave

Hoi!

Dit voorjaar staat naar de tuner en daarna komen de nieuwe velgen :D


Ik vind ze echt super dik :D

Maar wat ik al vanaf dag 1 zo lelijk vind is die zwarte rand/balk op de zeikanten..



Kan dit betaalbaar overgespoten worden? Ik heb wel witte meganes zien rijden die wit waren en die balk in een soort witte glansende lak hadden... ik dacht aan een glansend blauwe kleur die dan bij mijn nieuwe velgen past?!!!

wat vinden jullie van dat idee???

greetz dave

MrBas

Zeker dikke velgen!!!

Ik zou eerder gaan voor een zwart gedeelte en dan die blauwe kleur in een heel klein streepje over de onderkant van die balk. Dan heb je hetzelfde idee als je velgen...
Renault Megane HB 1.6e HB

Yorick

Dit zou je wel kunnen laten dippen? Hoeft helemaal niet zo duur te zijn.

Wat Bas zegt, die balk in de trend van je velgen zou mijn advies ook zijn.

Roadkill (Michiel)

Of wrappen, heb ik bij mijn zijstrips gedaan, kost ook weinig ;- )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

bowldave

#4
Heb je daar foto van? Is datvtzelfde als wrappen van je totale auto?

[EDIT] Geen berichten direct boven je citeren s.v.p. :police:

bowldave

Citaat van: MrBas op 22 januari 2014, 12:06:16
Zeker dikke velgen!!!

Ik zou eerder gaan voor een zwart gedeelte en dan die blauwe kleur in een heel klein streepje over de onderkant van die balk. Dan heb je hetzelfde idee als je velgen...


Vet idee.. Kan niet bij een dealer denk ik?

Dennis Postma

Citaat van: bowldave op 22 januari 2014, 15:35:03
Heb je daar foto van? Is datvtzelfde als wrappen van je totale auto?


Het principe is het zelfde. Je beplakt het onderdeel gewoon met folie. Dit is ook goed zelf te doen. Het enige wat je daarvoor nodig bent is wrapfolie, een haarföhn en een scherp mes.

Als je het wil laten spuiten zou ik het gewoon informeren bij een spuiter wat het kost.

Stefan

Kan je waarschijnlijk niet laten wrappen :neen:
Het ABS kunststof wat ze op de deuren gebruiken is te grof van structuur om fatsoenlijk te wrappen.(zodanig dat het er netjes en langdurig op blijft zitten)

Heb voor mijn auto ook wel eens geïnformeerd hiervoor
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roadkill (Michiel)

Wat Stefan zegt zou kunnen kloppen, ik had ze er voor al een keer gespoten en toen ook strak gemaakt, voor foto's zou je ventueel kunnen kijken in mijn project topic ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

MrBas

Citaat van: bowldave op 22 januari 2014, 15:35:58

Vet idee.. Kan niet bij een dealer denk ik?

Denk het niet, maar denk dat als je naar een spuiterij gaan dat het wel kan. Meestal ook goedkoper dan het door de dealer te laten doen omdat je het dan direct te doen. Je kan het zelf ook doen. Gewoon die balk afplakken met tape tot je het streepje hebt wat je wilt laten spuiten. Zal niet het onderste gedeelte doen maar wel een stukje zwart erom heen houden. En dan met mettallic blauw spuiten. Vergeet natuurlijk niet eerst goed schoon te maken.

Lijkt voor mezelf ook wel een vet idee, alleen nog even weten hoe dit toe te passen op mijn auto (welke kleur etc). Wil wel me luchthappers bij de motorkap in het chroom spuiten. Dan heb ik het over het standaard zwarte gedeelte. Is toch weer wat anders  :9~
Renault Megane HB 1.6e HB

Stefan

Welke luchthappers bedoel je?

want de zgn "haaientanden" in zilver is niet speciaal




***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

MrBas

heb het over de grill van de Megane 1.

Deze dus!



En ik denk (wat uiteraard mijn mening is) dat het zwarte gedeelte in het chroom niet misstaat, dus wat bij mij blauw is blauw blijft.
(Mijn motto is ook hetzelfde als de reclame, wat mooi blauw is moet blauw blijven.)
Renault Megane HB 1.6e HB

Stefan

ok..
Ik dacht dat we aan het praten waren over de kunstof deurstukken van een Megane III, maar jij was over gegaan op de grill van een megane I dus schijnbaar..
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev