Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 43

Gestart door matthew, 28 juni 2012, 12:36:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Xanquezer (Frank)

ik heb een losse klep ja :)

nu 2 whitehookers  :)  1 eronder en andere licht klaar :)




Maar, ik ga eerst wel ff goed informeren en kijken hoe of wat met die uitlaat lijn. :)
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Christian de Vriend

die lose kleppen blokeren de uitlaatgassen meestal,de klep die erwin en ik hebben zit
in de demper zelf,als die dicht is,gaan de uitlaat gassen door de isolatie van de demper
in feite blokeer je nooit de flow.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Christian de Vriend

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Christian de Vriend

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dante

@Jos: Zozo... Da's setje #8 van 2012, toch..? :q Misstaan niet. En je weet wat je bent he..?

Een echte...

Zit die sticker er bij jou nou al op..? ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

Zozo Jos, andere velgen nog wel. Je weet me ook elke keer weer te verrassen.  :D

@Frank. Leuk dat je weer een project pagina aangemaakt hebt. Ben benieuwd naar de vorderingen.

Roadkill (Michiel)

Josje pas je op, dwang neuroses verdwijnen volgend jaar uit het zorg pakket geloof ik :D :D (deze velgen misstaan ook niet echt btw)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

josje

@dante hahaha wheelwhore.

ik vind het ook nog wel wat hebben de wielen :)

Edwin Postma

@Nicole, je auto is flink opgeknapt.
@Jeremy: die koplampen staan erg fraai.
@Frank: Jij gaat hard met je auto ;)
@Josje:Wiel ####tje 8)7 Staat hem goed dit !-!
Truckertje

Roadkill (Michiel)

@jeremy, je had gewoon voor de complete veerpoten kunnen zetten en dan achter enkel de veren, die zou dan echt niet achteroverhangen. En ff een kwdealer opzoeken die zullen dat rubber gewoon wel kunnen bestellen lijkt mij,verder denk ik persoonlijk dat geklapper wel mee zal vallen, het zit allemaal eenmaal gemonteerd redelijk gefixeerd hoor...
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Jeremy

Tja het kwaad is al geschied nu en ik heb sowieso nog maar weinig zin om dat ding aan te passen nog... heb sowieso al de losse dingen al te koop staan.
Ben heel die auto een beetje beu op het moment... al weken last van dat terugkerende probleem met het stationair draaien en niemand komt erachter wat het nou echt is en ik maar blijven betalen... die auto kost me een vermogen op deze manier en heb er nog maar bar weinig plezier van als alles verrot gaat aan dat ding... zit ook nog steeds met een kapot raam achter en met banden die binnenkort aan vervanging toe zijn...
Had bij aanschaf gerekend op regulier onderhoud en mogelijk wat kleine dingetjes die kapot gaan, maar deze auto blijft me verbazen hoe slecht die gebouwd is en hoe vaak die kapot gaat.
En dan kan wel weer iemand zeggen dat het pech is, maar volgens mij is het bij Renault precies andersom dan bij andere merken... Bij Renault moet je geluk hebben dat je een goede treft in plaats van pech dat je een slechte treft.
Kan zomaar zo zijn dat de wagen volgende week niet meer in mijn bezit is.

Roadkill (Michiel)

Laat ik het zo zeggen, en dat is niet rot of minderwaardig bedoeld, maar misschien rij je boven budget? Heb al veel berichten gelezen van je,en vaak  heb je het  over   beunklussen. Auto's en het onderhoud kosten geld, en een rammelvrije cabrio nog een boel beetjes  meer, sterker als je nu een nieuwe ferrari,aston martin,of corvette cabrio koopt rammellen die waarschijnlijk nog meer dan jou cc.. wat je storingen betreft heb ik je al gezegd om hem eens goed uit te laten lezen, maar zoek eerst eens een garage waar ze kundig zijnen waar jij een goed gevoel bij hebt, en blijf daar dan! Als je  een x aantal garages bezoekt heb je ook kans dat je net zoveel versxhillende diagnoses krijgt, ,eker als ze de auto nirt kunnen uitlezen. Btw nomaals niets tegen je beunhaas die zal op zich kundig zijn, maar zolang er niets uitgelzen word blijft het een gok... tel daar even bij op wat er allemaal vervangen is, dan kan hst nooit meer veel zijn toch?

Nogmaals autorijden kost geld,een compleet rammelvrije en totaal foutloze auto kost een vermogen. Mijn grand tour is zeer zeker niet rammelvrij, heeft ook zeker zijn minpuntjes, de laatste beurt heeft mij 600 euro gekost best veel geld,maar berekend over 30.000km valt het wel weer mee... 


Je rijd nu imho in 1 van de mooiste cc van nederland, waar je spijt van krijgt als je hem weg doet..
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Zelf's mijn auto zit niet zonder rammeltjes of problemen, ook die van mij kan 2 a 3 keer uitvallen na dat ik hem koud heb gestart.
Ik accepteer het gewoon en later zal ik hem nog wel eens uitlezen, laatst had ik dat hij Service en Motorblokje liet branden tijdens een rit, de volgende dag in de avond verdween het weer ineens.
Volgende maand doe ik weer een grote beurt geven aan dat ding van mij en dan kan hij weer een jaartje mee!
en ja ik rij eigenlijk ook ver boven mijn budget! zeker nu ik op mij zelf woon!
voor mij is het een luxe ding dat geld kost! punt.
maar aan de andere kant ik heb er wel enorm plezier mee! mensen kijken je na omdat jou auto anders is dan de rest!

En munt heeft 2 zijde's!   ;)
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Dante

Wat dat betreft denk ik hetzelfde als jij, Jeremy. Het kreng mot werken zonder al te veel bijkomende kosten... Mijn auto doet het momenteel ook niet. Start wel, maar slaat niet aan. We denken brandstofpomp. Morgen komt m'n mannetje "luisteren". Anders ontsteking/bobines... Ook niet goedkoop. Echter wegdoen is ook geen optie, want het blijft de familiebak & niet lopend levert-ie ook niets op...

Naast het feit dat ik er best veel mee gedaan heb, IMHO, en met pijn in m'n hart weg zou moeten doen... ;(
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Jeremy

Over rammeltjes hoor je mij niet hoor... het is en blijf een cabrio, maar ik ga niet voor lief nemen dat alles aan die wagen verrot gaat door slechte kwaliteit onderdelen en dat dan Renault er lekker op verdiend omdat ze dan ook nog eens extra veel vragen voor die onderdelen.
Ik rijd inderdaad boven mijn budget op het moment en dat komt door onvoorziene privé omstandigheden, maar ik heb tot noch toe geweigerd de auto op te ruimen.
Ik ben zeker naar 10 verschillende Renault dealers geweest en naar mijn mening allemaal niet erg goed op de hoogte... neem nou vanochtend vkv in Gorinchem waar ik de auto voor de ZOVEELSTE! keer heb laten uitlezen, heb de monteur alles haarfijn uitgelegd en hij gaat aan de slag ermee. Half uur later komt hij terug ''Ja het is de tempratuursensor''.... daar word je toch niet goed van... na mijn uitleg moet het toch wel duidelijk zijn dat die onmogelijk het probleem kan zijn aangezien die vervangen is en de melding van de airco af komt.
Bij de monteur die de verlaging zou doen toch nagevraagd of hij de kabels wilde checken naar de sensor toe en hier was niks mis mee.
En ik ga niet naar beunhazen... ik heb tot nu toe vrijvel alles door de Renault dealer laten doen.
Ik krijg alleen maar steeds meer spijt dat ik hem ooit gekocht heb eigenlijk aangezien het steeds meer op een bodemloze put gaat lijken zo...

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev