Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 43

Gestart door matthew, 28 juni 2012, 12:36:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthew


Jeremy

Die zijn dichtgemaakt Tedo, maar als je vanaf een bepaalde hoek heel dichtbij kijk zie je waar ze horen te zitten, en ben ook van plan om de gaatjes weer open te boren en dummies of echt werkende erop te monteren.

Vandaag even bij een lokale garage geweest om de vandaag binnengekomen motorsteun te laten monteren (scheelt echt een hoop in trillen en bonken!)
Maar heb daar ook gelijk gevraagd of ik een aftermarket Xenon setje kan monteren op de nieuwe koplampen en dat kan dus gelukkig gewoon met een adaptertje.

Rohald

Ik zou denken dat dummies niet mogen. Als het erop zit dan moet het toch ook werken :huh:
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Tedo

Dummies mogen wel hoor  !-! Ik ga mijn bumper ook zo gebruiken.

Roy (Coup a One)

Jeremy je nieuwe koplampen zien de beter uit dan de mijne van SKG :D

Jeremy

Haha die zijn nooit binnengekomen zeker?  ;)

Roy (Coup a One)


Roadkill (Michiel)

Begint er steeds beter uit te zien zo Jeremy, maarre doe alsjeblieft geen chroomstrip langs je grille...... (1 strip is vaak genoeg om een knappe bak in een Alibak te veranderen...... ) Btw als er ooit nog een RS bumper op mijn auto komt dan ga ik met verwisselbare roosters werken
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Jeremy

Dankje! :) Ik ga het sowieso even proberen die chromen strip want het is nou 1 groot zwart vlak daaronder en mis eigenlijk een beetje detail nu.
Als het me niet bevalt spuit ik het sierstripje wel glanzend zwart of misschien wel rood.
Verwisselbare? hoe bedoel je dat?

Roadkill (Michiel)

Moet dan (wanneer het zover is dat ik een bumper heb kunnen vinden en het geld er voor heb :D ) ff kijken hoe ik het ga doen,maar wil verschillende grilles erin kunnen zetten,word een soort van moodboard zeg maar. Zit zelf te denken aan metalen beugels achter de bumpers en dan met magneten aan de roosters vast, maar goed dit zijn nog toekomst plannen eerst zijn er wat andere dingen die voorrang hebben
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

Zijn die rooster niet klik & schroef zoals bij de mijne dan..? :huh:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

Orgineel wel ,maar ik ga niet voor orgineel,maar wel voor orgineel...... (snap je het nog?? :D )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Christian de Vriend

@frank flinke plannen met de uitlaat,een rechte pijp vanaf spruitstuk of vanaf de kat?
wat voor eindemper wil je nemen als ik vragen mag?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Xanquezer (Frank)

2de zelfde einddempers.

vanaf het spruitstuk een Y

links, 2 a 3 dempers en kat
Rechts een lange pijp en klep voor open en dicht.

Schakelbaar in de auto :)

dus, of dood stil, of alle geweld van de wereld :P
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Christian de Vriend

maar je kat blijft?

erwin heeft zoiets,als je het vanaf het spruitstuk doet,wordt je niet vorlijk van het geluid
met de klep dicht,enigsinds te doen, maar blijft een herrie,vandaar dat er een demper tussen gaat.
een bruul is leuk,maar menig mens zal zich er aan ergeren,en de politie weet je ook te vinden
die zijn niet gek,en komen snel tot de conclussie dat je een klept gemonteerd hebt.

zelf heb ik ook een demper zoals erwin,echter zit er in mn kat vervanger een demper,voor tegendruk
en geluid,een tijd heb ik met een rechte buis als kat verv. gereden,vermogen gaat achteruit
en geluid (zeker op de snelweg) niet te harden.

dit zeg ik niet om te pesten,meer als waarschuwing.

welk merk demper neem je? zit de klep daarin? raceland toevallig?

1ding kan ik je vertellen,die klep is geweldig om te hebben,zorg wel dat als het een losse
klep is,dat die niet blokeert,dat heeft uit eindelijk nare gevolgen voor ie motor.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev