Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 42

Gestart door matthew, 18 maart 2012, 15:18:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roy (Coup a One)

Zak 'ns eff'n door, das goed v/d lijn !-! Nicole en natuurlijk Roy da's wel zo :P

Tedo

@Jeremy: heb je de xenon versie? Benieuwd of je die kunt ombouwen, want ze bestaan ook in H1/H7. Deze antraciete komen dus van een GT uitvoering.

Dante

Ben benieuwd Jeremy... Nieuwe ogen doen ook veel !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Jeremy

Ja ik heb de Xenon versie, maar moet ffe uitzoeken hoe ik dat dus ga doen met de stekkers en lampen... misschien dat ik een aftermarket setje erin kan doen... of via een verloopstekker kan werken.

Roadkill (Michiel)

@Jeremy,heel mooie lampen,en volgens mij kan je er aftermarket in doen,je moet dan enkel ff kijken welk type lamp hier in moet. Kan je btw ff foto's maken van de zijkanten van de unit?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Jeremy

@Michiel: ik hoop het want de aansluiting aan de buitenkant is volgens mij ook anders, maar zal van het weekend wel even me auto ''ontneuzen'' om te kijken (kan ik gelijk kijken hoe het staat haha)
Zal morgen wel even een paar fotootjes maken ervan.

Tedo

Heb je de gaten voor de koplampsproeiers in je bumper dichtgemaakt? Anders zou je die ook werkend kunnen maken i.c.m. xenon lampen.

matthew


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev