Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 41

Gestart door matthew, 1 februari 2012, 23:49:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthew


Karin

Jeremy, ziet er erg mooi uit. Ben erg benieuwd als alles eronder zit en betere foto's.

Jeremy

Dankje Karin!:) vroeg naar bed in ieder geval... tes te sneller is het morgen. ik voel me net een klein kind een dag voor kerst haha! :P

Karin

Kan ik me heel goed voorstellen. Veel succes morgen en geniet ervan.

Roadkill (Michiel)

Knapt dat op als die strips in kleur zijn gespoten,enne dat gevoel ken ik wel van dat het so snel mogelijk de dag later mag zijn....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier

dat gevoel kennen we allemaal denk wel :P, verder zou ik wel even een andere kentekenplaat houder halen, zonder de reclame stuk die zijn wat kleiner en zou mooier staan in je voorbumper ;)

Dante

Strak hoor! !-! Ben ook benieuwd naar het eindresultaat Y

@Rogier: Of Jeremy zou RMC plaathouders kunnen gebruiken ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

En al druk bezig zeker nu Jeremy???? (ik sta nu ook te popelen om naar de garage te gaan,hoop dat de uitlaat rot is,al komt het financieel niet echt uit...)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dré

#8
@Jeremy, ziet er nu al gelikt uit, petje af.. !-!
Mégane Scénic 2.0 8V

Roadkill (Michiel)

Jeremy waar blijven de foto's,ga ervanuit dat je om een uurtje of 5 vanochtend begonnen bent,dus moet onderhand wel klaar zijn toch? :D:D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Zal wel zijn tegen gevallen met die kou. Normaal gesproken zit een bumper er toch wel in een klein uurtje af en op.

Jeremy

haha heel de dag druk in de weer geweest met de auto.. bumper is 10 minuutjes werk, maar was niet zo vroeg op als ik wilde en het zat allemaal niet echt mee met het kitten van de onderste grille.
Maar de foto's staan er hoor! !-!

Tedo

Netjes hoor! Die rubber lip kan je ook zelf maken met materiaal van de bouwmarkt. Ik heb daar ooit een tutorial van gevonden op een Franstalig forum. Zal eens zoeken voor je.

Jeremy

Thanks Tedo! ik ben er echt superblij mee! :D

Heb dat ook een keertje gelezen inderdaad.. met een kabelgootje als ik me niet vergis....

Nick van Baarsen


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev