Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 40

Gestart door Stefan, 13 december 2011, 14:05:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Edje, je weet dat de kofferklep van een cabrio platter is dan de coupe? Zorg eerst maar dat hij goed past voordat je hem spuit

Edwin Postma

We hebben het al gepast Rick en het past prima zo !-!
Truckertje

Rohald

@Jeremy: Een bumperloze auto past volgens mij feilloos in jouw straat gezien hoe de buurt eruit ziet :D

Maar we snappen nu wel dat je de auto niet zonder sloten wilt laten staan.
Hoeveel koffie heb je gedronken om niet te bevriezen? 8)7
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Jeremy

Haha ja past er perfect tussen zo! maar het zijn koopflatjes voor jongeren dus aan onderhoud word maar weinig gedaan.. dat raam op de achtergrond is al 4 maanden stuk ongeveer.

Haha ik lust geen koffie, maar 2 broeken, 3 paar sokken, een trui, een dik vest en een jas doen wonderen !-!

Tedo

Respect dat je met dit weer buiten op straat werkt, en je je auto daar wel in die staat onbeheerd buiten laat staan! Gelukkig duurt het nog maar even.
(wat ziet die claxon er raar uit zonder bumper hè)  :D

Roadkill (Michiel)

Idiep respect om buiten te werken met die kou (voorouders eskimo/ijsbeer??) hoop dat ze jou auto verder net rust laten,heb het zelf een keer gehad in een "betere" buurt dat ik ook zo me auto ff had staan en de volgende dag een grote schroevendraaier in mijn raditor terugvond...... (en bij mij was de bumper er enkel af of mistlampen te monteren)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Jeremy

#216
Ik heb het niet zo heel snel koud...  geen Eskimo bloed maar Canadees bloed.. ligt in de buurt haha!
En de neus staan redelijk verstopt achter een houten hekje en de auto staat voor me slaapkamerraam dus hij staat redelijk veilig zo.
Maar ik kan niet wachten tot zaterdag dat de auto gewoon weer helemaal in elkaar zit want je weet maar nooit!
En die claxon lijkt idd op een slakkenhuisje of als die bruin was op iets anders haha! :P

E.tenBrinke

Het begin is er!!! de bumper d'r voor en het plaatje is compleet !!!! !-!
Megane 3 2.0 DCI 160
Tuned @ Van Beek Autoracing:
196,0Pk@3650rpm / 428,0Nm@2750rpm

Jeremy

Inderdaad! kan niet wachten meer nu... ben er al zo lang mee bezig! !-!

Roadkill (Michiel)

Ach zo is de voldoening ook veel groter dan dat je alles maar kan doen toch? (maar stiekum ben ik denk ik net zo benieuwd als jij)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo


Jeremy

Alleen dan net iets anders, maar op die foto ziet het er echt geweldig uit! !-!

Karin

Ben erg benieuwd, hoop snel het resultaat te zien.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev