Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 37

Gestart door Stefan, 3 augustus 2011, 23:21:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthew

#30
Dat is jammer Nicole,maar voor dat geld kan dat ook eigenlijk niet.

Als er bij ons zo iets komt heb je echt al bijna een hele spuiter.
Als je delen gaat spuiten wordt uiteraard de rest niet aangepakt.

Misschien de auto een keer goed laten polijsten bij Pierre,die kan ook wonderen met lak verrichten.

Verder ziet de fase2 kap erop ook leuk uit.En wat logo;s weg.Kijkt goed.

Rodney


Nicole

@matthew: Dankje! Kontje vind ik er nu beter uit zien met deze kofferklep en logovrij. :)

Het is wel een erkend spuitbedrijf. :)
Heeft ook alle papieren.
Als dingen via de verzekering bijv. gaan is alleen een bumpertje ook 400euro
Maar het is wel balen..
Hij wou hem ook polijsten, moet nog gebeuren, maar waar de blaasjes zitten moet zowiezo opnieuw. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

pierre

@josje lekker laag

@nicole er  is veel mogelijk
http://www.pijo.nl    Gecertificeerd Autopoetsbedrijf  te Lienden  (GLD)
Wie niet laag rijd hoeft niet om te rijden.
https://twitter.com/#!/PiJoAutopoetser
http://www.facebook.com/pijo.autopoetsbedrijf.5

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Edwin Postma

Truckertje

Roy (Coup a One)

Citaat van: Nicole op 10 augustus 2011, 19:27:50
Het is wel een erkend spuitbedrijf. :)
Heeft ook alle papieren.
Als dingen via de verzekering bijv. gaan is alleen een bumpertje ook 400euro
Maar het is wel balen..
Hij wou hem ook polijsten, moet nog gebeuren, maar waar de blaasjes zitten moet zowiezo opnieuw. :)

Nicole erkent of niet en papieren zegt alleen iets als je het op rekening hebt laten spuiten, dan kun je verhaal gaan halen anders vis je vaak achter het net ;) Blaasjes in de lak komt vaak doordat de ondergrond niet of goed is opgedroogt of dat de lak te vroeg is aangebracht op de ondergrond _o_
Echter denk ik dat de spuiter zich verkeken heeft op al het werk en gezien de tijdsdruk sneller de auto heeft willen afwerken omdat andere klanten in de rij staan te wachten (gezien het verzekering'swerk) en dat brengt meer opbrengsten in de schatkist v/d spuiter _o_

Nicole

Dat zeg ik toch ook niet?
Ik zeg alleen dat hij wél papieren heeft, niks over verhalen oid.
Het wordt door hem gewoon netjes opgelost hoor. ;)
En die week nam hij geen nieuwe dingen meer aan, dus daar lag het niet aan.
;)
Dus het verhaal wat je verteld heeft niets te maken met degene die mijn megane heeft aangepakt. ;)
Ook heeft hij zich niet verkeken, alle prijzen wat buiten de verzekering om gaat ligt zo laag, dat is het dagelijkse werk wat hij hoofdzakelijk verricht. ;)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Roy (Coup a One)

Dat geloof ik ook wel dat het zijn werk is Nicole maar dan heb ik je vorige bericht verkeert begrepen (het kwam bij mij over dat je niet tevreden bent over zijn werk, terwijl hij wel de papieren ervoor heeft) ;)

Roy (Coup a One)

Zo zo Jonathan en Peter,

Dat hebben jullie vlot weten te crieëren, maandag avond zelf gebracht en nu al aan de auto :P
Niet stilgezeten dus maar het staat wel perfect !-! Veel zichtplezier ervan ;)

Nicole

Citaat van: Coup a One op 10 augustus 2011, 23:17:40
Dat geloof ik ook wel dat het zijn werk is Nicole maar dan heb ik je vorige bericht verkeert begrepen (het kwam bij mij over dat je niet tevreden bent over zijn werk, terwijl hij wel de papieren ervoor heeft) ;)
Ik ben ook niet tevreden over hoe mijn megane afgeleverd is.
Maar jou verhaal had niets te maken mijn zijn werkwijze, dat bedoel ik ermee te zeggen.
Het enige wat ik aangaf wat betreft de papieren, is dat het geen "beunhaas" is die het ff heeft gedaan.
En dat hij het gewoon op gaat lossen.
Maar ik baal gewoon dat hij m'n megane daar bijna 2 weken heeft gehad, en dat het dan gewoon niet goed is...
En dat ik hem weer heen kan brengen.
Dat was waar het over ging.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Roy (Coup a One)

Nicole,

Ook mijn auto is twee weken bij de spuiter geweest en ook niet na behoren afgeleverd. Heb mijn auto als een bouwpakket terug gekregen "geen probleem maar het was niet de afspraak" en ook heb ik druipers en lak onevenheden ondekt maar waar ik het meest over ontdaan ben zijn de schrols in de lak (op delen die ik niet gespoten heb maar volgens de spuiter moet ik het er makelijk uitkrijgen) d.m.v. polijsten en opnieuw te poetsen "al ben ik daar niet tevreden mee" toch beaam ik het om verdere problemen te voorkomen (gezien op het herstel spuiten v/h dak + voorbumper met onderlip) "dus ja weer terug en demonteren v/d accessories"
Wel heb ik gevraagt of hij er geen probleem mee in zag om daar mee te wachten, omdat ik mijn achterklep +  achterbumper wil laten herspuiten en de dan nieuwe achterspoiler (mits ik hem vinden en kopen kan) :? Ook de voorbumper krijgt dan waarschijnlijk 'n nieuwe look "al blijft het dan wel de orginele bumper met eventuele aanpassingen" _o_

matthew

@Nicole
Dat is mooi dat ie het gaat oplossen.Wel jammer dat je hem dan natuurlijk weer even kwijt bent,maarja soms zit het mee en soms zit het tegen.

@Josje
Ligt wel erg laag met lip zo erbij.

Edwin Postma

@nicole: totaal plaatje is mooi. alleen jammer van de lak. :x

@pierre: je bent goed bezig.  !-!
wanneer word de bumper gespoten? o-)
Truckertje

Roy (Coup a One)

#44
Pierre (Peter) & Jonathan,

Welke zonnesteek hebben jullie daar opgelopen in Lienden of is Colin in die tussentijd geweest :D :grin:

Wel staat het ze goed (megane zonder trekhaak)  o-)
Maar passen jullie de gele rand toe op de velgrand of blijft 't zwart.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev