Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 35

Gestart door Stefan, 22 april 2011, 08:30:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

Verder met de reacties op projectpagina's
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

Hey Bjorn,

Mooie foto's !-!
Maareh, die witte vogels noemen ze in nederland ook wel zwanen......... -- ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dropsleutel (Björn)

Zo blijkt maarweer dat het niet geheel onterecht is dat ik mijn examenvak biologie nooit heb gehaald  8)7

Thanks  :grin:
Engelen zitten niet in je koplampen, die zitten op je schouder

Rodney

ziet goed uit allemaal !


@ bjorn


ik kwam je vanmiddag volgens mij nog tegen tussen den helder en callansoog !
met me gele cctje ;)


Roy16v

@ Maikel wat doe je met je 16inch velgen?

@ Erik ,als je ooit een keer flauw bent van dat groene interieur dan neem ik het van je over!

Maikel

@ PFVFDiesel, wat ik met de 16" ga doen weet ik nog niet. wil ook nog velgen hebben voor in de winter denk ik :)
aka. Blackwuppie :)

Dropsleutel (Björn)

Haha ja dat kan kloppen, ik heb jou gemist,
Zal liggen aan het feit dat ik op zag tegen de reis van 2 uur die ik nog moest maken :P
Engelen zitten niet in je koplampen, die zitten op je schouder

-Erik-

Ja dat interieurtje is nog lekker strak, binnen kort maar eens behandelen met leder spul.

Dropsleutel (Björn)

Simone na een hoop geklets op het forum nu ook écht haar eigen Méganetje, gefeliciteerd met de aankoop, en dat plezier ga je er vast aan beleven  !-!
Engelen zitten niet in je koplampen, die zitten op je schouder

Simtoontje (Simone)

dank je wel, ja weet wel cker dat ik er plezier aan ga beleven is leuke auto:P

Dirk Kuipers

Veel plezier met je megane Simone.

En Nicole, hoeveel meganes hebben jullie wel niet, lees ik nu weer iets over een groene? :)

Nicole

Mijn blauwe megane, onze groene 16v en de gele staat hier nog ongeveer 1,5 week, dan gaat hij met Simone mee als ze haar rijbewijs woensdag haalt (maar dat verwacht ik wel haha).
Maar we hebben nu nog 2 van ons zelf! Y
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Roy (Coup a One)

Citaat van: Nicole op 25 april 2011, 11:53:56
Mijn blauwe megane, onze groene 16v en de gele staat hier nog ongeveer 1,5 week, dan gaat hij met Simone mee als ze haar rijbewijs woensdag haalt (maar dat verwacht ik wel haha).
Maar we hebben nu nog 2 van ons zelf! Y

Hebben jullie dan vier megane's, wist wel dat Simoontje de gele overnam maar niet de groene!?

Nicole

We hadden 3, de groene, blauwe en gele. De gele is voor Simone, dus wij hebben de blauwe en groene nog.
Die andere groene in Den Haag waar we het over hadden zouden we eerst kopen, maar omdat het een sloper was ging dat niet door, en thuis hebben we toen onze gele meg aangeboden aan haar. Y
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dirk Kuipers

Ik dacht dat jullie meerdere blauwe hadden, maar die zijn misschien ook alweer verkocht.. Volg het niet allemaal meer zo.. :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev