Advertenties


betekenis icoon?

Gestart door the_nilsinho, 26 april 2019, 14:12:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

the_nilsinho

Beste,

Iemand van jullie enig idee wat het middelste icoontje betekend?

https://postimg.cc/VSHKy0Z6/3dc6e86f


Alvast bedankt!

adinsx

Gebruik even de zoekfunctie, die is al wat vaker besproken hier volgens mij.
Terug op snelheid met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

zapp

Dat betekent dat de contrazwiebel uit balans is. Daardoor gaan de centrepetaalkrachten tangentiaal door het middelpunt van het radiaalspectrum.
Dat hoeft geen probleem te zijn zolang de radius van de straaldiameter extern gecentreerd is.
Niks aan doen dus, u kunt rustig gaan slapen  8)

mark29

Bij mij zat dat bipolaire regelventiel kapje verkeerde, waardoor die excentrisch op en neer schommelde, terwijl die horizontaal moest flucturen. Zo ###.

Hans 1982

jullie hebben het allemaal fout sorry. Het betekend dat je Flux Capacitor leeg is. Geen tijd reizen meer voor jou.

haelewyn

#5
De dab+ die aan het bijwerken is of van zendmast verandert.. Als je die onderbroken cirkel bedoelt toch.
Of ging het over dat bloemetje ?

the_nilsinho

Citaat van: haelewyn op  6 mei 2019, 22:05:18
De dab+ die aan het bijwerken is of van zendmast verandert.. Als je die onderbroken cirkel bedoelt toch.
Of ging het over dat bloemetje ?


Het ging over de onderbroken cirkel, bedankt! ;)

knight-rider

Interessant, ik heb dat bij mij nog nooit gezien.

Een mens blijft bijleren.

mark29

Citaat van: knight-rider op  8 mei 2019, 19:58:45
Interessant, ik heb dat bij mij nog nooit gezien.

Een mens blijft bijleren.

Ik niet. Ik ben gestopt na mijn 8e. Het was toch verspilde moeite.

haelewyn

Citaat van: knight-rider op  8 mei 2019, 19:58:45
Interessant, ik heb dat bij mij nog nooit gezien.

Je zal dat alleen zien tijdens het rijden met DAB ingeschakeld en dan om de x seconden / minuten... want het is niet constant te zien. Het wordt afgewisseld met de zenderinformatie dacht ik..

knight-rider

Ik zit altijd digitale radio te luisteren en ik heb dat logotje nog nooit gezien  :?

haelewyn

Je bent, naar ik vermoed, een betere chauffeur dan ik.
Ik kijk te vaak en te lang naar die elektronische aanduidingen en ik heb me al dikwijls de bedenking gemaakt dat me dat wel nog eens veel geld gaat kosten.. Op een dag waar ik in het decor hang bv.

Blijven kijken maatje, rechts van de toerenteller, zo ongeveer naast de 5 of de 6.. Het staat er. En het komt af en toe een paar seconden in beeld. Niet langer dan dat.
Laat maar weten als je het gevonden hebt.    o-)

haelewyn

Bij de vrienden van het andere forum was het ook al eens besproken. Zie hier de link :

https://www.renaultforum.nl/forum/radio-logo-op-dashboard-t24636.html

knight-rider

De afgelopen dagen heel wat kilometers gedaan, maar geen logotje te zien.
Uiteindelijk zelf handmatig bijwerken gedaan en toen kwam dat logotje er idd op.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev