Advertenties


Gezien op Marktplaats / Ebay / Speurders enz,enz.. DEEL 27

Gestart door Stefan, 27 december 2014, 19:56:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MarcN


MarcN

Citaat van: Felix op 18 januari 2015, 21:10:23
@mvnuland, sowieso met wiellager, dat staat er vermeldt. Die ABS ring volgens mij ook, maar dat weet ik niet zeker.

Nog bedankt voor de tip! Ze zijn afgelopen weekend geleverd !-!


Willem


Felix

@mvnuland, leuk! Mooi klusje voor als het lekker weer is. Alvast succes met het losmaken en vastdraaien van de naafmoer. Die moet behoorlijk strak!

Tedo




Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Tedo

Niet ver over de grens in Krefeld:

Een toch zeldzame set viergaats 17" Celsius velgen met Michelin banden, 400 euro. Wel een paar beschadigingen, maar niet schrikbarend.

MarcN

Voor degene die Duits spreken hier nog een aanrader in Duitsland (Osnabrück):
Teile-king (eBay)

Ik heb van deze verkoper 4 deursloten en een Valeo mistlamp voor mijn Megane II gekocht voor een hele mooie totaalprijs.
Als je meerdere producten tegelijk koopt dus even contact op nemen voor de speciale prijs zonder tussenkomst van eBay ;)

Verzending naar Nederland kost voor een normaal formaat pakketje 14 euro. Europese betaling kan tegenwoordig eenvoudig via IBAN maar PayPal accepteert hij ook.

Yorick

#56
Mooie Nervasports voor een acceptabele prijs

Dit waren toch de lampen waar Rogier het laatst over had? Betreft Megane II koplampen uit 2006. Ph2?

En hierrr ook Angel Eyes voor de Meg II

Devil eyes koplampen voor de Meg1 ph1

Hier en hier Angel eyes voor de Meg1 ph1

Deze angel eyes voor Meg1 ph2 staan ook al een tijdje te koop. Ze waren gereserveerd, nu niet meer!

Deze aanbieder maakt het instrumentenpaneel van een Meg II voor 100 euro multi colour'd. Er is een grote FAQ over geschreven, maar zag ook mensen die het niet lukten. Is op zich de moeite waard!

Tedo

Die Nervasport velgen zijn zeker leuk geprijsd.

De koplampen zijn de gewone, met zilveren binnenzijde, voor de phase 2. Die hebben altijd lenzen, waar bij de phase 1 alleen de xenon koplampen lenzen hebben. Die laatste zoekt Rogier.

Yorick

Weer wat geleerd  Y
Vindt die ik gepost heb ook wel mooi hoor! Beter dan het origineel van de ph1.

Tedo

#59
Zeker, maar phase 2 koplampen vereisen ook een phase 2 voorbumper als je ze in een phase 1 wil bouwen. Andersom ook trouwens, ander krijg je zoiets:



Voor de phase 2 bestaan geen angel,-of devil eyes. En hier is dat getracht op te lossen met chromestrips. Helaas aan de bovenkant nog steeds een kier.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev