Advertenties


Wat is jouw ***BESTE*** foto van je Megane ???... DEEL 3

Gestart door Stefan, 19 september 2012, 22:15:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

En wederom even voor de goede orde;

Wat is de beste foto die je hebt van je Megane..??
Alleen de BESTE en/of MOOISTE foto he!!! !
1 foto per bericht, er kan er natuurlijk maar 1 de mooiste zijn

Foto's 2, 3 etc etc zullen verwijderd worden.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Edwin Postma

Voor poosje terug de Megane helemaal laten poetsen door een oud collega.

resultaat was super.
Dus de laatste foto's gemaakt van de auto o-)
En dat leverde een mooie op natuurlijk.
Truckertje

Karin


Edwin Postma

bedankt karin.
In mijn project pagina staan er nu meer ;)
Truckertje

Tedo


Remy P

Vandaag auto gewassen en kleine fotoshoot gemaakt. Vind deze één van de mooiste !-!


Edwin Postma

nette foto hoor remy.
Maar nu de vraag die er wel meerdere zullen stellen. 8)7
Wanneer gaat die zakken??? 8)7 8)7 :? o-)
Truckertje

Roadkill (Michiel)

Je bent me voor edje, maar verder mooi Hummer ehm Megane :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Nicole

Van onze huidige coupe (helaas nog niet meer foto's gemaakt, dus op dit moment de mooiste):



Van onze groene coupe:



Van de "overleden" coupe. gemaakt op de laatste dag, die ik opzich erg geslaagd vond, en na mijn mening een van de mooiste foto's:


En ook nog een foto van de Impreza die ik opzich wel tof vond (al staat hij er niet helemaal op!):
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Remy P

@Edje: zodra ik het geld bij elkaar heb !-! Staat als eerst volgende klus op mn lijstje. Zal waarschijnlijk na de winter worden omdat ik nog paar hoge studiekosten tegemoet ga.

Dennis Postma

Na de verlaging en een wasbeurt ben ik even wat plaatjes wezen schieten in de enigste parkeergarage/kelder van Dronten. Het leuke is soms dat juist de foto waar je het niet van verwacht dat die het mooiste is. Na een kleine subtiele nabewerking moet ik zeggen dat ik dit tot op heden wel het mooiste plaatje van mijn cabrio vind:


Rogier

Is inderdaad een mooie foto, ook leuk hoe je ons logo gebruikt hebt, alleen mis ik nu wel wat reflectie op de motorkap, ik zie het namelijk wel op de bumper. of heb je de motorkap niet bewerkt ?

Heatzone (Mark)

Leuke foto! Ik zou chromen knipperlampjes een enorm goede investering vinden !-!

Dennis Postma

@Rogier. Het enige wat ik bewerkt heb is de achtergrond (zwart-wit), het kenteken en even wat minder mooie plekjes op de motorkap weg gewerkt. De rest is niets mee gedaan.

@Heatzone (Mark). Dat zijn inderdaad details die nog aan de orde komen. Momenteel vind ik de velgen en het verlagen van de achterkant even het belangrijkste. Als dat klaar is is er nog wat spuitwerk en de nodige kleine details die aangepakt worden.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev