Advertenties


Gezien op Marktplaats / Ebay / Speurders enz,enz.. DEEL 18

Gestart door Dennis Postma, 26 augustus 2012, 15:11:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Colin

#211
Kwam ik tegen:

Klik


Geen geld voor zoon mooie wagen!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Stony (Robert)

volgens mij raakt Cents de megane ook haast niet kwijt ;) dacht dat ie laatst nog voor rond 8000 euro te koop stond ;)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Tedo

Mooi of niet, maar het is en blijft in de basis een 16 jaar oude auto. En dan is het toch relatief gezien best een fors bedrag.

Edwin Postma

Truckertje

Roadkill (Michiel)

@Tedo; voor de gemiddelde automobilist is het nog erger, die vind die 16 jaar oude RENAULT gewoon weg veel te duur....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Dat is exact wat ik bedoel.
Je moet er natuurlijk ook maar net van houden, en zien dat er enorm veel geïnvesteerd is in die auto.

matthew

Die site van carbon deeltje is wel leuk,staan hoop leuke spullen tussen voor me clio,alleen die prijs   8)7 die weten ze ook helaas.

Benjamin Renon

Ga waarschijnlijk eind deze maand een bestelling doen via hun. Heb al wat gezien wat mijn interesse heeft...
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

Je wilt niet weten voor wat voor bedrag de oude auto van jan van heeteren getaxeerd is. Het is en blijft een mooie auto, alleen die raak je aan de straat stenen niet kwijt, iedereen in ons wereldje weet van wie die auto is geweest.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev