Advertenties


Non Mégane tuning pics DEEL 5

Gestart door Stefan, 22 november 2010, 20:56:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ed_16v

#210
Ik vind dit persoonlijk wel leuk, niet te duur maar wel dikke fun:



OK, het is opel, maar ja... die V8. Die auto schijnt zeer goed hoekbaar  :)
Ex: Laguna 1.8 RT, Clio 16v, Laguna 2.0s 16v RTI

Roadkill (Michiel)

Uhm ik zie geen plaatje Ed... Ben btw erg benieuwd welke opel dit is, orgineel v8 kan het enkel een Admiraal zijn zo uit mijn hoofd
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Ed_16v

Aangepast :)

Het is een Vauxhall...
Ex: Laguna 1.8 RT, Clio 16v, Laguna 2.0s 16v RTI

Rogier

Voor een opel ziet de auto er leuk uit :P

Christian de Vriend

#214
@ed,die kwamen we tegen onderweg naar frensch car show in engeland,in juni

dikke v8 er in,brult wel goed,die gast trok een paar keer goed op



Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Ed_16v

Ja, de voorloper, ook geweldig. Is idem de Pontiac GTO. Zou ik me niet voor schamen als ie hier voor de deur stond... Over Pontiac gesproken, we gaan ieder jaar naar Orlando in Florida, maar daar rijden toch echt dikke wagens rond in de VS, die je hier dus nog nooit gezien hebt. Auto's die het best wel eens goed zouden doen hier in Europa. En het gaat dan nog niet eens om Amerikaanse auto's, maar eerder Japanse zoals de Nissan Maxima en zo... En die rijden daar rond, niet met zo'n typisch Europese bekrompen zielig gedownsized blokje erin, maar gewoon, lekkere V6'en en V8'en. Maar ja, met die gallonprijzen kan dat makkelijk daar. Alhoewel, dat kan hier in NL ook, maar dat kost simpelweg "iets" meer. Mijn Laguna rijdt 1 op 5 a 1 op 6, da's bij de tank toch slikken soms  :D Maar ja, al rijdende maakt die V6 toch weer een hele hoop goed  _o_
Ex: Laguna 1.8 RT, Clio 16v, Laguna 2.0s 16v RTI

Christian de Vriend

Van die amerikaanse benzine prijsen ga je toch al huilen vergeleken met die van NL

Het is een droom van me om ooit eens naar SEMA te gaan,schijnt dat het daar echt vet is.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Ed_16v

Ja, ik meende dat de Gallonprijs daar bijna onze literprijs is, als ik me niet vergis. Supergoedkoop, vergeleken met ons. Maar daar is het ook zo: ben je arm, kun je toch nog een auto rijden. Dat hoef je hier in NL niet te proberen. Nederland is ook een gigantisch anti-autoland. Werkelijk alles staat in het teken van het zog. milieu. Ik erger me er ook steeds meer aan als ik de Autoweek open sla en steeds meer alleen maar over zuinigheid, kleine autootjes, hybrides, elektrische auto's en bijtelling lees. Het gaat echt er echt enkel om dat de auto een vervoersmiddel is dat zo weinig mogelijk moet kosten en het milieu zo weinig mogelijk moet schaden (maar wel de schatkist vullen...).
Ex: Laguna 1.8 RT, Clio 16v, Laguna 2.0s 16v RTI

Christian de Vriend

ff verder in klets maar raak  ;)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roadkill (Michiel)

Die monaro is btw een Holden kloon, de Pontiac gto is toch wel wat anders dacht ik hoor
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Christian de Vriend

opel,vauxhall en holden zijn 1 en het zelfde dacht ik.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Ed_16v

De Pontiac is in feite hetzelfde als de Holden.
Ex: Laguna 1.8 RT, Clio 16v, Laguna 2.0s 16v RTI

Dante

Citaat van: Ed_16v op 21 juli 2012, 14:07:27
De Pontiac is in feite hetzelfde als de Holden.
Citaat van: Christian de Vriend op 21 juli 2012, 13:49:40
opel,vauxhall en holden zijn 1 en het zelfde dacht ik.
GM dus ;) :q
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev