Advertenties


Algemeen website nieuws

Gestart door Dirk Kuipers, 2 januari 2012, 17:51:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dante

Die had ik al gezien, ja... Ken de betekenis echter niet & snap dan de toegevoegde waarde niet naast :), ;), :D of :lmao: bv ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Felix

Ach, dat heeft 'ie ook niet echt. Ik vind het gewoon een leuke smiley .

Xanquezer (Frank)

Mocht je er nog 1 (of meerdere) zoeken,  ik heb er nog 10.000.000 (10 miljoen) op mn pc staan.

gr
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Dante

Heb zelf ook enkele smileypacks ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Robin

Citaat van: Dante op 24 maart 2013, 22:13:51
Die had ik al gezien, ja... Ken de betekenis echter niet & snap dan de toegevoegde waarde niet naast :), ;), :D of :lmao: bv ;)

Sarcasme smiley..

Zo van, mooie uitlaat joh :')

Of, ga je zelf je auto repareren? :')

Alleen de sneltoets staat nog niet goed :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

J to the H (Jeroen)







Ik denk dat deze smileys wel een verrijking zijn...




en deze voor de leuk erbij..

Paul

Is het misschien mogelijk om een tapatalk plugin te installeren op het forum?
Bij de lagunaclub hebben we dat een tijdje geleden gedaan en dat is erg makkelijk vind ik.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

hansenn

is het mogelijk om rechtstreeks foto's naar de website te uploaden? Ik zie dat wanneer je een foto wilt posten, je naar een andere site moet linken waar je je foto's hebt staan

Dante

@Paul: Daar is al eens over gesproken & besloten dit niet te doen. Het forum werkt prima zoals het nu draait, dus onnodige software/ plugins/upgrades, waarvoor betaalt dient te worden om te gebruiken door de gebruiker, worden niet geïnstalleerd.

@Hansen: Nope. Dat vreet aan onze schijfruimte. Extern gehoste foto's niet ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Paul

is dat niet gratis? 
voor telefoons en tablets is het ideaal. ;)
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Felix

De app kost je eenmalig 2,49, dat is nou ook niet echt een probleem lijkt me?. Paul en ik maken er al gebruik van voor andere fora, en ik prefereer het ook boven de normale website als ik mijn smartphone gebruik.
Het installeren van de plugin op de website is toch wel gratis neem ik aan? De popup die sommige mensen vervelend vinden krijg je maar een keertje te zien, tenzij je je cookies wist natuurlijk.

hansenn

Citaat van: Dante op 12 mei 2013, 12:12:41
@Paul: Daar is al eens over gesproken & besloten dit niet te doen. Het forum werkt prima zoals het nu draait, dus onnodige software/ plugins/upgrades, waarvoor betaalt dient te worden om te gebruiken door de gebruiker, worden niet geïnstalleerd.

@Hansen: Nope. Dat vreet aan onze schijfruimte. Extern gehoste foto's niet ;)

hmmm, jammer

Dante

Dat houdt in dat er voor 2 man extra, externe SW geïnstalleerd & beheerd moet worden, terwijl het forum ook prima draait met de standaard smartphone browsers..? :dunno:
Nogmaals, ik bezoek dit forum ook via m'n Samsung S+ en heb nog nooit gedacht "zou er een app zijn om..." :coffee:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Paul

tot je hem gaat gebruiken.  ;)
ik open tapatalk en zie gelijk de diverse fora, alleen geen meganeclub. daarvoor moet ik dan weer de browser openen.

het is 2013, ook het steeds aanmaken va deeltje zoveel vind ik best irritant.

Niet de opzet om te zeiken, maar positief bedoeld  !-!

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Dante

Goed... De afgelopen dagen was het forum wat moeilijk tot niet bereikbaar. Dit had te maken met een spoedverhuizing bij de hoster van de website. De problemen zouden nu over moeten zijn :coffee:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev