Advertenties


20 juli 2008 - RMC @ Franse dag in Oss

Gestart door Reinier Goorden, 28 april 2008, 20:50:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alex Verloop


Jan van Heteren

We zullen zeker aanwezig zijn, echter komen we wat later en met de zwarte coupe.
Mijn coupe is helaas nog niet klaar....(wachten op het laatste onderdeel).
Meganomaniac

Robin

Ik moet alleen komen ben ik bang, dus ik zit te twijfelen >:(

En er zit vocht achter m'n angle eye >:( >:(

Het weer speelt me ook parten, geen zin om daar de hele dag in de regen te staan denk..
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Wesley88

Ik moet deze meeting helaas ook laten schieten ;(

(koltieboy) Dennis Kolthof

Helaas ook ik moet deze meeting laten schieten. Auto is nog niet klaar. :(

Reinier Goorden

#50
Jammer te zien dat er steeds meer mensen afhaken. We hebben besloten hier als club heen te gaan en men rekent dan ook op ons daar in Oss.  :?

Ik heb er in ieder geval weer zin in, weer of geen weer. Net de auto ff gewassen zo goed en zo kwaad het ging tussen de buien door. Morgen voor vertrek nog maar ff een bezoekje brengen aan de wasbox, spoelen met osmosewater en ik ben er weer klaar voor  --
Tot morgen  !-! Jij weet waar het is he Matthew?  :q ;)

freek

wij zitten al een dag in denbosch. dus wij zitten mooi te wachten op morgen en zullen zeker van de partij zijn met het zwarte monster  :P ;).

toch nog 1 uit het noorden  Y
only men of stihl

Marc Brouwer

Ik denk dat ik wel even een paar handjes kom schudden in de middag. @ Reinier, heb jij dan nog een dvd-ke voor me bij??
"We Shall Not Be Moved"

lúk

ik kom morgen middag wel langs. maar laat de coupe in de schuur staan.we komen met de 206 van mijn vriendin duz wel frans :D

Robin

#54
ik kom ook :) met een maatje van me :)

moet er nog entree betaald worden?
  Nee

En waar parkeren we daar? Mijn auto is semi-origineel dus weet niet of ik tussen het "rijtje" hoor te staan :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

michel81

zo zijn nu nog druk bezig met de auto schoon maken :0.
was gisteren 2 uur voor ik klaar was en nog is de audio niet klaar  l-.
maar ik kom er zo aan hoor als het goed is zal ik rond tien uur bij de mac zijn.

Floortje

Citaat van: Reinier op 19 juli 2008, 19:48:30
Jammer te zien dat er steeds meer mensen afhaken. We hebben besloten hier als club heen te gaan en men rekent dan ook op ons daar in Oss.  :?

Ik heb er in ieder geval weer zin in, weer of geen weer. Net de auto ff gewassen zo goed en zo kwaad het ging tussen de buien door. Morgen voor vertrek nog maar ff een bezoekje brengen aan de wasbox, spoelen met osmosewater en ik ben er weer klaar voor  --
Tot morgen  !-! Jij weet waar het is he Matthew?  :q ;)

Ja dat weten we inmiddels wel te vinden ja hahaha

Robin

Gister m'n auto helemaal gewassen en gepoetst, hijs nu alweer vies >:( >:(

Miss ff wasboxje opzoeken, anders maar zo, 't gaat om het idee, show en shine doe ik toch niet aan mee :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Benjamin Renon

#58
Helaas kan ik niet aanwezig zijn, omdat iemand het nodig vond mijn voor banden lek te prikken. :x >:(
"Gelukkig" ben ik niet in de enige hier in de straat. Wat ik heb gezien is dat er zeker nog 5 andere auto's een of meerdere lek gestoken banden hebben.
Zulke personen zouden ze af moeten schieten!  >:( >:( >:(
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Jan van Heteren

Zo das zeker waardeloos Benjamin

Succes met de afhandeling!
Meganomaniac

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev