Advertenties


17-18 Februari Explosive Cartuning Show, Jaarbeurs Utrecht

Gestart door Michel Cijs, 20 november 2006, 19:31:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

peterachterop

dave is er ook nit, las op t automaxx forum dat er meerdere niet zijn, wegens een grote controle op de maasvlakte zijn er kentekenbewijzen in beslag genomen.

(iig 1 sub en 2 corrados)

Michel Cijs

Citaat van: Ferdi op 17 februari 2007, 06:28:51
Citaat van: peterachterop op 16 februari 2007, 23:09:04
ferdi, heb je auto vannavond buiten de jaarbeurs even bekeken, in t oranje licht kan je niet echt een kleur zien.

ben zelf thuis met auto en al.

wegens omstandigheden op het alller laatste de beurs voorbij zien gaan. (was al bij de jaarbeurs.



Hee peter, ja in het donker kun je er niet veel uithalen, lijkt ie wit... maar hoezo dat allemaal joh?
was gisteren al aan het zoeken ja... ik heb alleen die op de RMC stand gezien en nog een een aparte groene met een hele grove metallic erin, nee geen miko....Stand staat er goed bij van jullie jongens!

thnx, we zijn er zelf ook blij mee. Vooral de bestickerde brandslangkast is een topper (foto's volgen Y)

die andere groene is ook van iemand op het forum hier ;)

Michel Cijs

beurs is leuk, vandaag ondanks carnaval etc ook best wel druk

clubstand is top, met dank aan de paaltjes kunnen we zelf ook lekker rondlopen. De DVD-speler met meetings2006 draait de hele dag, dus reclame volop

morgen nog een dagje, beetje fuel-girls filmen en zo ;), en hopelijk zien we nog wat mensen van hier  !-!

Michel, Corne en Matthew  Y

sebastiaan

had er graag willen zijn. op automaxx zijn al wat foto's te zien.
ziet er zeer boeiend uit maar.... schoonmoeder wederom die roet in het eten gooit.
...........................................................................................ik lust geen roet ;(

berry_p


matthew

Het was erg leuk vandaag :).
Morgen ben ik weer van de partij,dus voor diegene die komen tot morgen.
groetjes Matthew

sebastiaan


MB82

Leuke show, mooie auto's Y



Linkje voor de rest van de foto's:

http://www.mijnalbum.nl/Album=3U8JQ7TN

Misschien later nog meer foto's. Heerlijk kleurtje Ferdi !-! De megane van RB-cartuning kreeg ik maar niet mooi op de foto helaas...

Ferdi

Dank je voor je compliment Martijn! in het echt komt ie veel anders over! en supermooie foto heb je gemaakt van mijn auto! zou je die ff door kunnen mailen naar ferdivanoorschot@hotmail.com?
alvast bedankt! Jullie auto's staan er ook heerlijk bij, heb weer ff staan kwijlen bij jullie stand ;)

MB82

#69
Ferdi: You've got mail! Matthew: Jouw Megane had ik nog niet in het echt gezien maar mijn complimenten. Mooie kleur ook !-! De andere Megane's stonden er ook erg mooi bij:














meg-freak

ben vandaag ook even op de clubstand weze kijken ze staan er super bij jammer dat er maar 3 staan hopelijk volgend jaar meer megane's

Decepticon#1


Sjors

Monte Carlo!! aan de Maas!!

matthew

Allereerst bedankt voor het compliment Martijn.

Ik vond het erg leuk om er te staan en heb er ook van genoten en zou het zo weer willen Y :) .

Hierbij de foto's die ik heb gemaakt(alleen zondag want zaterdag was de batterij leeg l- :neen: >:( )

Veel kijkplezier ;)
http://www.mijnalbum.nl/Album=BGSJ8ZGF

Michel Cijs

Citaat van: Sjors op 18 februari 2007, 20:29:07
Ik denk in een Winterslaap  :0

yep

en worden nog licht aangepast voor het nieuwe seizoen ;) Dus voor deze show de old-style TSW's nog ff eronder

Show was top. Met name vandaag zeer veel aanspraak van potentiele nieuwe leden en geinteresseerden, dus erg ok Y

Foto's, filmpje, verslag etc volgen!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev