Advertenties


23 Juni 2013 - Toertocht Zeeland

Gestart door Roy (Coup a One), 5 juni 2013, 19:43:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

therion

Iedereen van de organisatie bedankt voor de fantastische rit door het zeeuwse landschap  _o_
Wij hebben in elk geval genoten  :sturen:

Renault Megane RS 265 cup

Ard Klok

Gisteren genoten van een mooie uitgezette toertocht door Zeeland. Christiaan, Saskia en Erwin bedankt. Zal later vandaag even nog de paar gemaakte foto's plaatsen. Kijk al uit naar de volgende toertocht.  !-!

matthew

Gisteren erg genoten van de rit.
Af en toe een buitje, viel me niet tegen na de weersverwachting van buienradar.
Was ook mooi clubje zo om te rijden en goed bijelkaar gebleven.
Na de meeting eens wat anders als mcdonalds gedaan, KFC.

Wij hebben wel wat foto's gemaakt.

Als Floor tijd heeft worden ze vanmiddag nog geupload, anders doe ik het vanavond.

Ard Klok


Stefan

Ziet er goed uit.
Jammer van de regen natuurlijk, maar volgens mij mocht dat de pret niet drukken... :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Ziet er goed uit! De rustplek wordt wel goed gebruikt voor te gummen. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Christian de Vriend

Dankjewel voor de complimenten iedereen  !-! !-! Doet ons goed te horen dat het is bevallen.

Aangezien we de omgeving al kennen,vonden we met moeilijk een rit uit te stippelen die mooi en leuk zou zijn voor iedereen
kennelijk is dat redelijk gelukt,en is dit een goeie motivatie om er volgend jaar weer iets moois van te maken.

Na thuiskomst ging vrijwel meteen het "licht uit" best wel vermoeiend dagje als je de nacht ervoor 6 uur geslapen heb :)

Volgend jaar ga ik een route uit stippelen op walcheren.

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Lennart

Citaat van: Christian de Vriend op 24 juni 2013, 16:19:37
...kennelijk is dat redelijk gelukt,

Het is altijd goed om bescheiden te blijven,, maar het woord "redelijk" had je weg mogen laten.  ;)
Wat mij betreft, (en de reacties die ik de dag zelf heb gehoord) is het een geslaagde dag die gewoon top gelukt is!!!

Nogmaals Thanks voor de mooie dag en kijk uit naar volgend jaar!!
assumption is the mother of all f*ck ups

JanJ

Gezien de reacties en de foto's vind ik het nog meer balen dat wij er niet bij konden zijn (dat werken op dit soort dagen moesten ze verbieden). Alles ziet er goed georganiseerd uit, respect voor Christian, Saskia en Erwin..........

Top om ook al het voornemen te hebben om voor komend jaar ook weer een tocht te organiseren. Ik hoop dat wij dan wel van de partij kunnen en mogen zijn. Dat mogen hangt natuurlijk af van het bestuur (hint!) of wij komend jaar als sympathisant in de boeken mogen komen. Tenslotte zijn wij na met 3 Megane's toch alweer een aardig tijdje betalend lid (geweest).

Floortje


Mark V.

Foto's zien er idd leuk uit verder sluit ik me aan bij JanJ, baal er ook van dat ik er vanwege rugklachten niet bij kon zijn....hopelijk ben ik volgend jaar, als RMC-lid, wel van de partij.  --
Mvg. Mark

Richard Blokker

Waar zijn die mooie velgen gebleven van de Meg 2, kenteken eindigt met HZ?  :?
Megane II Phase 1 1.6 16V

Christian de Vriend

Die velgen met race-sliks liggen bij mij op zolder :q
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roy (Coup a One)

Matthew & Floortje de foto's zijn !-! dit geeft echt een realistisch beeld bij wat het was ;) 

Stefan

Citaat van: JanJ op 24 juni 2013, 17:12:04
Ik hoop dat wij dan wel van de partij kunnen en mogen zijn. Dat mogen hangt natuurlijk af van het bestuur (hint!) of wij komend jaar als sympathisant in de boeken mogen komen. Tenslotte zijn wij na met 3 Megane's toch alweer een aardig tijdje betalend lid (geweest).

Lijkt mij (persoonlijk) geen probleem hoor... :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev