Advertenties


plus kabel van de versterker

Gestart door ruud megan, 3 juli 2005, 16:47:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ruud megan

hallo,

ik heb een versterker met een sub? en alles aangeschaft maar met het installeren duidde ik gelijk op een probleem!!!

ik krijg mn + kabel nergens langs naar binnen. nu heb ik me laten vertellen dat je de accu moet demonteren en door de rubber die er achter zit de + kabel naar binnen duwen maar ik krijg het niet voor mekaar!!! :( ..

kan ik die rubbers er uittrekken of moet ik er een gaatje in maken....? of is er een andere oplossing,?

ik hoop dat iemand mij kan helpen....

mv gr een renault megane coup? rijder..............

berry_p

je moet er een gaatje doorheen prikken met een priem.
alleen wel even uitkijken dat je niet de andere kabels raakt.

ruud megan

 :D


oke ga ik dat proberen


maar dat kan aan de binnenkant en aan de buitenkant??

groet ruud

berry_p

ik heb het destijds vanaf de buitenkant gedaan.
maar wel even met 2 personen.
een die hem buiten probeerd aan te voeren en een ander die hem binnen snel aanpakt.

erik161

Als je het plastic kapje boven de accu losdraait, kun je vrij makkelijk de accu eruit halen. Dan kun je precies zijn waar de doorvoertulle zit. Je kunt er met een priem een gaatje bij prikken en daar de stroomkabel doorheen voeren.
Ik heb laatst een extra 35mm kabel door deze tulle gemaakt, zoiets kan makkelijk alleen.

peterachterop

Gaatje prikken en dan met een punttang het gaatje open houden. Zo kan de ander de kabel er zo door trekken.

mark karel

gewoon met ijzer staafje (lasdiode) er doorheen prikken kabel er aan vast tapen en hij glijd er zo doorheen idd wel ff je kapje boven je accu loshalen dan heb je binnnen 5 min alles oke. enne alles met belijd natuurlijk

ruud megan

 :D


ik heb de kabel kunnen trekken en alles aangesloten ik had zelf een box gemaakt met een 400 watts en 2 van 150 watt..in 3 verschillende vakken met de juiste afmetingen en luchtuitlaat en dat werkt prima, binnenkort ook de voorboxen erbij trekken en dan ben ik helemaal klaar.....

bedankt voor de informatie

groet ruud 8)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev