Advertenties


Prijs RS fase 2 grilles

Gestart door Jeremy, 28 juni 2011, 22:45:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeremy

Hey!!

Ik heb bijna de koop rond met iemand die een beschadigde RS bumper aanbied, maar deze bumper mist alle grilles.
Dus mijn vraag is heel simpel... wat kosten de 2 grilles boven en de grote grill onder bij elkaar bij de dealer?

En nu ik toch bezig ben.. wat kosten de onderplaat en andere bevestigingen om een fase 1 front naar een fase 2 RS front om te bouwen (exclusief de lampen)

Alvast bedankt voor de reactie!

Tedo

#1
Bovenste grilles zijn volgens mij vrij prijzig (dacht al snel 50 - 75 euro). Ik heb ze nieuw via ebay.fr gekocht voor € 20,-. Phase 2 worden nog wel eens aangeboden. Zou het in de gaten houden.
Onderplaat is ook duur  +/- € 100,- voor de normale, de RS is misschien nog duurder.

Verder heb je nog vulstukken voor je wielkuipen nodig (ook die passen bij de gewone phase 1 en 2 niet 100% op elkaar.
En niet te vergeten phase 2 koplampen (er staat nog een nieuw setje originele zwarte op ebay.fr voor € 200,-).
EDIT: laatste set volgens mij verkocht: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220521455468&ssPageName=STRK:MEWAX:IT#ht_2025wt_702

Jeremy

Oké bedankt! ik zal het in de gaten houden!
Ik heb de bumper voor een prikkie dus de prijzen maken me niet echt uit, maar nu weet ik waar ik ongeveer op kan rekenen :)

Koplampen komt wel goed denk ik... die ga ik nu nog niet kopen, eerst de achterbumper klaar hebben en deze klaarmaken.

matthew

Gril kost 90 euro en er komt een klein onderplaatje nog bij en dan ook om de zijkantjes op te vullen dit zit op de 200 euro en wat het rooster in de bumper kost weet ik niet.

Maar ben je dan wel echt goedkoper uit,want vaak wordt een rs fse2 bumper compleet met grille en vumpergril aangeboden voor 250euro.

Jeremy

Oké, dankjewel Matthew.

Ja vergeleken een nieuwe ongespoten bumper bij de dealer vind ik het nog steeds een koopje
En ik ben al een tijdje op zoek en ik heb nog geen compleet setje ben tegengekomen voor rond die prijzen.
En nu kan ik ook nog even rondkijken of ik die grilles misschien goedkoper ergens kan vinden, of misschien zelf iets fabriceren met racegaas of zo.

Nog even 1 vraagje trouwens... passen de normale fase II grilles ook in een RS bumper?

Tedo

Ja, die passen ook gewoon. Vaak worden die van de GT 165 (zilverkleurig) erin gezet.

matthew

Jep past.

Goedkoopste oplossing is dan natuurlijk zelf race gaas plaatsen.

meganemaarssen

op naar een RS...Look dan....;)

Jeremy

Zo dan! via de fk site kost het geen drol! Thanks!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev