Advertenties


Zwart laseren achterlichten

Gestart door Tedo, 7 oktober 2011, 22:38:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Den

folie om je achterlichten plakken is wel vliegwerk maar wel te doen met een verf fohn en veel geduld.
Je moet namelijk de folie oprekken en warm maken zodat je die op de juiste plekken naar binnen kan duwen.
Daarbij je lampen even met een dreft sopje bespuiten

Het is ongeveer hetzelfde als ramen tinten in ieder geval
Heb het al vaker gedaan met raamfolie
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Edwin Postma

@Dante.
Mischien een idee om te vragen aan dat bedrijf dat wanneer je meerdere lampen brengt of dat nog een korting oplevert.

Als we zeggen 5 lamen setjes.
Mochten er meerdere geintresseerde zijn.
Truckertje

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Citaat van: edje op  1 november 2011, 20:35:25
@Dante.
Mischien een idee om te vragen aan dat bedrijf dat wanneer je meerdere lampen brengt of dat nog een korting oplevert.

Als we zeggen 5 lamen setjes.
Mochten er meerdere geintresseerde zijn.

dan doe ik mee!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Edwin Postma

Truckertje

Dante

Goed plan, mannen... !-!
Echter blijft het akelig stil aan de andere kant van de mail...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Heb ik iets gemist? Willen jullie laten laseren of foliën?

Indien het eerste, dan doe ik mee!  Y

Dante

Laseren. Heb die toko al 2x gemaild, met ruime tussenpozen, maar absoluut geen reactie :neen:
Misschien donderdag ff bellen.

Fijn dat je meedoet, Tedo !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Is dat die Duitse toko? Zo niet, dan kunnen we die ook proberen. Gezien het resultaat op die zwarte Clio wel het proberen waard, niet?

Dante

Ja, die Duitse toko: MHB-tuning ;) Heb de beste man vandaag ff een belletje gegeven. Wat blijkt, diens internet ligt er al enige tijd uit & hopelijk volgende week weer werkend. Ik krijg sowieso nog antwoord op m'n email, maar ik had wel even gevraagd of er iets van korting mogelijk was als we met 4, 5, 6 man onze achterlichten opsturen. Daar kwam de Duitse variant van 'daar maken we wel een mooi prijsje van' als antwoord op...!-! Ik weet dus nog niet hoeveel het gaat kosten. En of volledig laseren goedkoper is, dan "speciaal" laseren (Ik zou de mijne rood willen, met behoud van de originele reflectoren, dus er omheen gelaserd...)
Ik denk dat het wel handig is, dat degenen die mee willen doen, dat even duidelijk maken middels het lijstje hierboven & ook eens gaan nadenken wat ze willen. Ik begrijp uit de foto's op de site dat gradaties mogelijk zijn (Vergelijk de Astra Cabrio met de Mondeo Wagon bij 'Kundenfahrzeuge').
Ook lijkt het me handig als we alle achterlichten op 1 adres verzamelen & dan opsturen naar de beste man. Dit scheelt verzendkosten & dan weet de man dat dat de 'Megane kortingspartij aus Holland' is :D Idealiter zou ik ze zelf langs willen brengen & eens kijken hoe dat gedaan wordt, maar het is een stukkie rijden vanaf hier, echter niet ondoenbaar als ik m'n vrouw zo gek krijg een weekendje Hamburg oid te doen... ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

#39
Spreek je zo goed Deutsch?  !-!

Dat klinkt goed! De mijne mogen volledig (glanzend) zwart, zoals bij de Holländische Clio ;)

Brengen en kijken zou mooi zijn, maar ik denk niet dat het klaar terwijl u wacht is.

Dante

#40
@Tedo: Dat vermoed ik ook niet, alhoewel ze wel op eBay claimen dat je ze de dag daarna teruggestuurd zou krijgen. Maar met kijken bedoel ik ook, zien hoe het werkt. Ik zou sowieso toch 1 dagje blijven om Bremen of Hamburg te bezoeken, desnoods alleen ;)

Nieuw lijstje:
1.) Dante - Rood, met behoud van reflector
2.) Tedo - Glanzend zwart
3.) Edwin - ?
4.) Erwin - ?
5.)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Edwin Postma

Nieuw lijstje:
1.) Dante - Rood, met behoud van reflector
2.) Tedo - Glanzend zwart
3.) Edwin - Glanzend Rood. (reflector moet ik wat anders op verzinnen ivm mijn maskers) ;)
4.) Erwin - ?
5.)

En inderdaad de lampen op 1 adres verzamelen en dan in 1 pakket opsturen ;)
Truckertje

Tedo

Hoe is dat laatste het beste te doen?

Edwin Postma

Truckertje

Tedo

Dat ligt er natuurlijk aan wie ze verzamelt. Als dat Dante is, breng ik ze wel even langs  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev