Advertenties


Shaven achterkant Megane

Gestart door alex1968, 23 april 2011, 22:02:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

alex1968

Hallo luitjes,
ik ben van plan om mijn kontje te shaven.
dus megane en renault tekst weg en het logo
vervangen door een zwart carbon uitvoering.
zijn er leden die dit ook gedaan hebben.
dan s.v.p. tips.
greetzz, alex.

Den

Hoi Alex,

Colin heeft nog iets moois in de aanbieding ;)

http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=13505.0

Misschien is het iets voor je.
Carbon is mooi maar moet je wel een decompressionchamber hebben om alle lucht eruit te krijgen. Dan is het pas echt sterk of bedoel je enkel het logo ?
Je hebt van die folie die je in water moet leggen waar je het in kan wikkelen zeg maar.
Keertje gezien bij WCC (west coast customs).

Enne je kontje shaven  8)7 daar zijn andere fora voor ;)

Voor de rest kun je veel kanten op maar de klep van colin is een goede tip lijkt me :)
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Roadkill (Michiel)

Fohn erop en de zooi eraf halen,Logo heb ik met 3M 3dcarbonfolie gedaan,ook met een fohn super goed op te brengen Enkel nog het achterraam tinten dan is mijn kontje klaar 8)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Roy (Coup a One)

@ Den volgens mijn weten past een type I niet op het type II, tenminste als het gaat om de auto op zijn profiel!

Den

#4
Citaat van: Coup a One op 23 april 2011, 23:55:08
@ Den volgens mijn weten past een type I niet op het type II, tenminste als het gaat om de auto op zijn profiel!

Ja hoor, past wel.
Kennis heeft een ph1 met een ph2 klep. Hij heeft dacht ik niets aan hoeven passen.
Verschil tussen ph1 en ph2 is meer cosmetisch met losse delen, cass is dacht ik niet verandert.enkel een facelift. Anders zou dat de megane 2 moeten zijn, bij grote veranderingen.

Bij mij komt er een ph2 front op ;)
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Benjamin Renon

Alex zal niets aan een Mégane 1 klep hebben als hij een Mégane 2 heeft. ;)

Letters zijn geplakt. Wil je ook het Renault logo weg hebben op de achterklep? Kijk dan eens in het project-topic van Matthew.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Joey Voormolen

logo's los wippen met een oud pasje en een fohn erop werkt goed.
Lowered M3C GT

Den

Citaat van: Benjamin Renon op 24 april 2011, 07:51:01
Alex zal niets aan een Mégane 1 klep hebben als hij een Mégane 2 heeft. ;)

What's the difference than ? Ph2 achterlampen passen toch ook op een ph1 ?
Of is het aanpassen geblazen haha, zitten er veel verschillen in dan
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Stony (Robert)

Je hebt Megane 1 phase 1
Daarna Megane 1 Phase 2
En dan Megane 2 Phase 1
En als ik zo kijk op het profiel plaatje van T.S.
gaat het hier om een Megane 2 Phase 2
Dus achterklep gaat niet passen :neen:
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Den

Oh pff zie het net haha

Lekker dom  :D
Dacht dat het mag 1 ph2 was ;)

Sorry for the polution  8)7
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Antoniusb

ben toch heel benieuwd, ik heb de letters op het kontje van mijn II ph1 cc ook eraf gehaalt maar hou zon lelijke halo over waar mijn letters eerst gezeten hebben,iemand tips om dat op te lossen???? en iemand tips om het renault logo eraf te krijgen??? ik hoorde iemand iets over 3m folie zeggen... blijft dat mooi om het logo heen zitten...???

matthew

Als je nog wat ziet staan van de letters die weg zijn gehaald moet je dit laten polijsten.(eerst goed wassen).

Het Renault logo zelf heb ik plaatje laten lassen en dan vertinnen en dan strak maken en opnieuw de klep spuiten.

Alle andere methodes ga je het toch zien dat het er zat en dat is niet mooi.

Antoniusb

nou ik wil eigenlijk het logo eraf halen... carbon folie erover en dan weer terug erop ;) mag van mij best een renault blijven ;)

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Citaat van: Antoniusb op 13 juni 2011, 18:31:47
nou ik wil eigenlijk het logo eraf halen... carbon folie erover en dan weer terug erop ;) mag van mij best een renault blijven ;)

Je hebt tegenwoordig ook logo's van Renault te koop die echt van Carbon zijn! Kun je zo kopen en dan er op monteren!

ik heb ook mijn Achterklep pas gecleaned ( behalve de Renault logo ) en is in 10 min gedaan! ik heb een kleine Schroevendraaier gebruikt, daar omheen een doekje gewikkeld en zo de letters er afgehaald! daarna wassen en dan poetsen en je ziet er helemaal niks meer van!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Antoniusb

ja oke dat heb ik ook al gedaan... maar dan met een flossdraadje werkt ook heel goed en zit wax op dus beschadigd de lak niet ... maar het gaat me uiteindelijk om het renault logo haha hoe je zoiets eraf krijgt hahah :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev