Advertenties


Verlagen megane 2 phase 1

Gestart door keesos, 20 oktober 2010, 19:10:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Citaat van: Wouter op 27 oktober 2010, 10:15:41
Ik had eerst een Meg 1 coupe met Apex verlagingsveren in combi met 17 inch. Hier had ik niet echt veel comfort meer over... idd zoals hiervoor al genoemd werd: iedere steentje en witte lijn kon je voelen.

Je reed met verlagingsveren en voelde de witte lijnen al op het wegdek? (bedoel je niet schroefset)

Rens



Citaat van: meganemaarssen op 27 oktober 2010, 10:19:30
heb ook maar 30MM eronder...
Oogt veel lager maar behoudt zijn comfort.. Kan nog normaal over drempels rijden


Heb je hier een duidelijk foto van? (evt voor/na foto's)En met welk merk ben je verlaagd?
Ford Mondeo Wagon Ghia 2.5 V6 automaat 2005

Wouter

Citaat van: Wrecked op 27 oktober 2010, 11:33:56
Je reed met verlagingsveren en voelde de witte lijnen al op het wegdek? (bedoel je niet schroefset)

Nee het waren Apex verlagingsveren en achter torsie versteld.. Was wel op de phase 1 16v  uitvoering die standaard volgens mij al strakker geveerd is en iets lager staat dan andere coupes. Ieder hobbeltje kwam behoorlijk goed binnen. Was redelijk stuiterig.
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

Rens

Toch even opkrikken dit topic.

Graag zou ik van jullie plaatjes zien met daarbij de verlaging in cm's en met welk merk veren of welke complete set dit gebeurd is.
Ik hoop dat het niet teveel gevraagd is, want ik ben nu erg aan het kijken voor een kleine verlaging aan mij Megane2.

@ Matthew, was dit de 30mm variant van Eibach? Of de 40-45mm? (hebben 2 sets, de Pro-kit en de Sportsline, beidde alleen veren)
Ford Mondeo Wagon Ghia 2.5 V6 automaat 2005

matthew

Ik had een rs en daar waren alleen veren van 25mm voor te krijgen.

Rens

Ok, dus als ik veren zie van 30mm zakt dat iets verder dan op jou foto's..
Dat is niet erg. Heeft Renault zelf eigenlijk nog accessoires hiervoor?

(Domme vraag misschien, maar 15kilo meer omdat het een automaat is maakt niet uit toch als ik naar veren kijk?)
Zelf denk ik van niet, want je kunt een slanke blonde dame vervoeren, maar ook je dikke oma TOCH  :D :D  :P :P
Ford Mondeo Wagon Ghia 2.5 V6 automaat 2005

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

Nee maakt idd niet uit bij verlagingsveren.

Rens

Ford Mondeo Wagon Ghia 2.5 V6 automaat 2005

Wouter

#24
Kijk, hier wat foto's. Verlaging zijn veren van H&R 35/40 mm.

Voor verlaging:


Direct na verlaging (staat wel geparkeerd op een terrein vol oneffenheden waardoor hij vooral achter erg laag lijkt).

En na een paar maanden (met een klein beetje bagage achterin):

(Zien jullie gelijk de reden van een stationwagen aan komen lopen)
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

Rens

Dank je, naar zulke foto's ben ik op zoek  !-! !-! !-!
Ford Mondeo Wagon Ghia 2.5 V6 automaat 2005

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

megane2003

weer even de topic uppen,

kijk bij de foto met de staion staat de auto te laag en daar heb ik nu al last van zonder verlaging.
hoe komt dit?

Rick Santbergen

Kan je vraag iets duidelijker stellen? Welke foto met een station bedoel je? Staat de voor of achterkant te laag? Staat jou auto orgineel lager dan een verlaagde auto of vind jij een orginele auto laag?

rened



Hier een foto van bij mijn megane de achterkant.

V-max verlagingsset op z'n laagst met 225/35/19 banden.
Voor staat ie nog niet op z'n max dus nog geen foto van gemaakt.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev