Advertenties


Dakspoiler

Gestart door megane74, 10 maart 2005, 19:56:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthew

Nee is altijd los ,dus moet er toch nog bij.

En natuurlijk op de foto als 1 geheel plaatje staat die er wel bij op,maar dat is op zowat elke foto met spoiler waar een 3e remlicht in hoort.

Roadkill (Michiel)

Ben niet van de foto uitgegaan,maar van de letterlijke tekst,ook de monteur en de magazijnmedewerker waren er door de tekst van overtuigd dat ie er echt bij hoorde te zitten.. Maar goed ik heb nog 2 drl waar ik niet mee verder kom,denk dat ik er wel 1 in de unit kan "kleien" heb ik meteen LED's in me 3e remlicht.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Roadkill (Michiel)

Goed morgen komt er dus een nieuwe spoiler,de leverancier was er óók van overtuigd dat het remlicht erbij hoorde te zitten! Dus ff afwachten maar.Morgen slijp ik met de dremel het oude remlicht open en probeer ik de drl erin te plaatsen,ook een leuk projektje. Verder ben ik er achtergekomen dat de plaat waarin het derde remlicht zit zowie zo 3 stukke beugeltjes heeft,dus die ga ik monteren met polyester matjes en de rest verstevigen,heb al een paar keer gelezen dat deze zo wie zo zwak zijn,dus meteen maar versterken want die nieuwe spoiler is nou ook niet echt licht...
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev