Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Jamlem

Hallo, mijn naam is James komt uit Voorburg onder de rook van Den Haag en heb sinds kort een Megane cabrio 1.6 gekocht als 2e auto voor mijn eega. Ondanks de aangeschafte cabrio rijden we allebei ook nog motor als hobby. Ik hoop hier op deze forum mijn licht op te steken over deze auto. :)

larsdijkstra

Megane 1 2.0 16v Aria Cabrio 2003, Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008. Ex: Megane 1 2.0 16v F7R hatchback 1999, 2x 19 16v

Nikk

Welkom James. Specs / foto's van je cabrio?
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02


parisien

Hallo ik zal mijzelf even voorstellen "Parisien", vond ik een leuke naam, afgeleid van mijn type Megane "parisienne". 
Na 11jr. in een Megane 2 1.5dci te hebben gereden(bijna 250.000km), is er een opvolger gekomen, een "3" en weer een 1.5dci.
Knutsel graag zelf aan mijn auto's, heb er in middels héél wat gehad, waaronder ook nog div. R4-tjes, R6-jes, en heb voor de hobby
nog 2 4X4 Suzuki's staan.
Nou voorlopig even genoeg verteld, en nu een vraagje van mijn kant, hoe plaats ik een foto bij mijn profiel?
want wil graag mijn "donkere Française" aan jullie tonen ! Groetjes !
Megane 3 1.5dci 90pk 200nm door Tunex 110pk 250nm ;-)

gjcvro

Boven: Profiel -> forumprofiel.
Dan bij persoonlijke instelling kiezen voor

  • Specificeer een avatar via URL of
  • Upload een avatar


Maar als je echt een duidelijke foto wilt laten zien kun je bere een foto plaatsen.

parisien

is gelukt zoals je ziet, bedankt !  !-!
Megane 3 1.5dci 90pk 200nm door Tunex 110pk 250nm ;-)

Petare

Zo, weer een toekomstig Megane bestuurder!

Mijn naam is Peter, 25jr en zal per jaar zo'n 35000km gaan wegzetten.
Deze vrijdag mag ik mijn Megane Estate GT-line ophalen. Ik was al een maandje of wat lid terwijl ik aan het zoeken naar informatie (en een auto).
Het is deze Megane III GT-line 1.5DCI met 110PK geworden. Zo vers uit de lease dat auto nog ongewassen op het terrein stond, alle historie is bekend (pré bij mijn auto's) en gekocht bij de dealer die de auto heeft afgeleverd en onderhouden vanaf 2013.


Auto moest een aantal zaken op zeker hebben: Gt-line, Max 150K, van na de kleine phaselift (DRL), Bi-Xenon, Pano dak. De rest van wat ik wil valt in te bouwen of aan te passen naar mijn wensen en dit zal zijn (voor nu o-)); Draadloos opladen, de 17" GT-line velgen, autodimmende spiegel, Mazda MPS antenne, brillenhouder en EGR afdoppen.

Auto historie:
Eerste auto was een Clio II ph1 RN (geen historie van bekend.....):


9 maanden later een Clio II ph2 Initiale, bijna 5 jaar in gereden van 165k tot 286k en uitgebouwd naar dit:


Toen kwam een Expat jaartje waar dit mijn auto was: een 1997 SL600 met een 6.0 V12

Embee72

#6279
Hallo

M'n naam is Michel en ik kom uit Rotterdam. Heb al meerdere verschillende merken Duitse auto's gereden en een keer een overgestapt op Mitsubishi .En ben sinds kort in het bezit van een Renault Megane 2 phase 2 1.6 16v.

mark


Nikk

Welkom. Die SL is enorm gaaf natuurlijk Peter, zal weer even wennen zijn met de Europese 4 pitters maar je hoeft in ieder geval niet zo vaak te stoppen om de tank te vullen :->
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

meegaantje

Hallo ik wil me graag even voorstellen.
Ik heet Joep heb een Megane Grand Tour 1.6 van 2008 met 260.000 km op de teller.
Hiervoor een Megane 1 1.9 tdi van 2002 met 360.000 op de teller, liep nog goed maar wilde over naar lpg en het nieuwere model.
Ben een zelfsleutellaar en doe dit zowel voor het plezier als om economische reden.
Hoop op raad bij sleutel vragen enz. naast mogelijkheden de auto aan te passen naar persoonlijke wensen.

vriendelijke groeten

Meegaantje
Megane 2 Grand Tour lpg 1.6 2008

meegaantje

Ho nou lees ik bij de statuten dit:

Het doel van de vereniging is het behartigen van de belangen –in de ruimste zin- van eigenaren van automobielen van het merk Renault, type Megane Coupe, Megane Cabriolet en de Megane II drie deurs, alsmede technische doorontwikkelingen en afgeleiden daarvan.

Is mijn auto een afgeleide van de standaard Megane? m.a.w. ben ik welkom binnen de club met een staionwagen?
Hoop van wel he.

Groet
Megane 2 Grand Tour lpg 1.6 2008

mark

welkom.

Uiteraard ben je van harte welkom  !-!
Kijk maar eens bij de project pagina's  ;) staan ook gewoon een paar grandtours tussen

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev