Advertenties


bose set evt inbouwen

Gestart door megane limited, 20 oktober 2017, 15:44:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

megane limited

Hey mede reanaultrijders

Sinds afgelopen oktober ben ik de gelukkige bezitter van een megane 1.2 tce limited uit 2015
Het is een prima wagen maar ik vind het geluid van de stereo een beetje blikkerig
Nou vroeg ik mij af of ik een bose set kan installeren?
Ik heb gelezen dat de subwoofer onder de bijrijdersstoel zit en de speakers kan ik dan evt gewoon vervangen
Maar ik vraag mij af of er dan ook stekkers aanwezig zijn onder de bijrijdersstoel, en/of het eigenlijk wel allemaal kan wat ik wil?
Graag zou ik willen vragen of iemand antwoord heeft op mijn vraag?

Mvg

mark29

Hoi.
Gebruik de zoekfunctie eens.

megane limited

Dat het ik geprobeerd,maar daar werdt ik ook niet wijzer van
Misschien is er iemand die weet of het mogelijk is

Alessio

De speakers zal je kunnen overbouwen maar de subwoofer denk ik persoonlijk niet. Subwoofer is een actieve met ingebouwde versteker waarschijnlijk?
Deze moet voeding,massa,RCA kabel van radio naar versterker. Denk niet dat ze dat zomaar in elke Megane III gaan "klaarleggen" vanuit het fabriek/garage..

Ik kan ook verkeerd zijn,maar dan is het simpel even onder de zetel of de tapijt kijken of onaangesloten kabels liggen  :)

Zelfs had ik hetzelfde probleem als jou als ik mijn Megane III RS gekocht had,geen BOSE speakers. Ik heb er achteraan een actieve subwoofer ingebouwd van Pioneer en deze zorgt voor wat extra bass wat je niet hebt in het origineel systeem.
Het blikkerig geluid is om dat de klankkast in de deuren niet echt super is,kan je oplossen door nieuwe klankkasten te maken of zoals ik deze winter ga doen alles rondom met dempingsmatten bezetten.
Dat is volgens de audio zaak de enige manier om het deftig te krijgen,is een gekend probleem.

megane limited

Ok, bedankt v de info
Ik ga eerst even kijken of er stekkers onder de stoel aanwezig zijn voordat ik een renault bose set aanschaf

matthew

Er zijn via renault wel een set van focal pasklaar te bestellen. Ook met woofer erbij, en is niet eens zo gek duur.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev