Advertenties


Welke versie van Tom Tom installeren

Gestart door Praveen, 30 mei 2012, 11:32:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Praveen

Ik rij een Megane Estate uit augustus 2011.
Standaard heeft hij een Carminat Tom Tom van Benelux.
Nu ga ik van de zomer naar kroatie en wil de kaarten van West Europa hebben.
Welke versie van West Europa moet ik hebben ?

Tzeunis

Laatste versie is 890.4222 Nu een kleine week uit. Kost 59 euri's...

Praveen

Waar kan ik die versie vinden en kopen?
De benelux versie is 855.2938

Marc_Estate

Na uren googlen ben ik voor jou op deze site terecht gekomen:

http://www.tomtom.com/nl_nl/  8)7 :P

matthew

Jep alles moet je via tom tom kopen.

Marc_Estate

Citaat van: matthew op 31 mei 2012, 22:46:01
Jep alles moet je via tom tom kopen.

Is dat het beleid van deze site want niets moet ;)
Op mp staan ze ook, niet dat ik er zelf aan zou beginnen maar dat is weer een ander verhaal.


matthew

Beetje rare opmerking,is van tom tom uit en van ervaring van klanten die dat dus via mp gekocht hadden en dat het niet werkt.
Dus ja mooi systeem,nadeel dat je wel tom tom afhankelijk bent na mijn idee. --

Tzeunis

Tomtom werkt prima icm met de live service.. en reken het eens om per maand... voor 15 euro per maand rijd je een heel jaar met de 'nieuwste' kaart en traffic en flitsservice.. Je vertankt meer geld ;-)

Marc_Estate

Citaat van: matthew op  3 juni 2012, 09:45:15
Beetje rare opmerking,is van tom tom uit en van ervaring van klanten die dat dus via mp gekocht hadden en dat het niet werkt.
Dus ja mooi systeem,nadeel dat je wel tom tom afhankelijk bent na mijn idee. --

Ik ken mensen die hem van mp hebben en die werkt prima dus niets mis met die reactie.
Zelf zou ik het ook gewoon via tomtom zelf doen en heb ik dat ook al gedaan, maar dat zei ik ook al in mijn vorige commentaar.

stanratterman

Je kunt ook gewoon de europa versie bij de Renault dealer kopen, kost € 130.00 plug and play!

Tzeunis

Citaat van: stanratterman op  3 juni 2012, 21:27:09
Je kunt ook gewoon de europa versie bij de Renault dealer kopen, kost € 130.00 plug and play!

Dat is dan weer zonde geld... mocht je dat doen, maak dan eerst een backup van het kaartje via de windows verkenner (ook verborgen bestanden) VOORDAT je t kaartje in je Carminat stopt.

Tis goedkoper om een zelf een 4GB kaart te kopen, TTHome installeren en dan de kaart online te downloaden. Scheelt je de helft.

Diederik58

Moet het persé op een 4GB SD kaart of kan het ook op een 4GB of 8GB SDHC (dan kun je meerdere kaarten, foto's,e nz. er op zetten).?
Heeft iemand hier ervaring mee?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev