Advertenties


rem schijven achter

Gestart door alexx, 24 oktober 2007, 17:15:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

alexx

hallo , ik heb een vraagje heb een megane coupe 2.0 16v
mijn remschijven achter zijn op nu heb ik wel vaker remschijven gewisseld bij andere auto's
maar hoe krijg ik die van deze auto er af iemand een idee  :?

Dirk Kuipers

De lagers zitten in de remschijven geperst. Dus die zul je er weer uit moeten persen (is overigens niet aan te raden volges mij?)

Ik heb er een half jaar geleden ook nog nieuwe schijven geplaatst. Heb toen ook meteen nieuwe lagers gekocht.

alexx

dan denk ik dat ik ze maar compleet koop kan de lagers er ook wel uit persen maar daar heb ik slechte ervaring mee  l-
en dat gepruts ben ik niet bang voor heb motorvoertuigentechniek gehad op school dus heb er wel ervaring mee alleen de koppaking doe ik niet zelf kan ik iemand anders de schuld geven als het fout gaat :D

matthew

Ik zou ook compleet met remschijven en lagers doen en natuurlijk ook nieuwe blokken dan heb je alles in 1 keer goed achter.
En ik zou de geleiderbussen van de remklau ook gelijk even wat invetten met lagervet ofzo(geen kopervet),dan blijft dat ook allemaal lekker soepel.
En pas op met de zuiger terug draaien van de klauw dat het rubbertje niet scheurd of opvrommeld.

LVD

Bij K-Tec racing kan je een achterrem set kopen. dit zijn schijven met de lagers er al in geperst en remblokken.

matthew

Origineel renault ook schijven en lager

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev