Advertenties


14 maart 2015 - Meet & greet bij AC de Meern

Gestart door Benjamin Renon, 8 februari 2015, 16:24:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Felix

Ik zal morgen mijn Clip mee nemen, dan kan daar een beetje mee gerommeld worden als iemand dat wenst  :)
Ik weet trouwens niet of ik de hele sessie uit zit. Heb nog wat leerwerk voor komende week :neen:

Tedo

Hier een herstelde deur, zomerset eronder en speciaal voor de meeting de gelaserde achterlichten gemonteerd. Ik ga wel bijtijds weer retour, omdat ik morgenavond ook mijn verjaardag vier.

Didi

Tot mijn grote spijt........
ik ga het niet redden morgen om te komen.
nog te veel voorbereidingen te doen voor het EK ( EMMA-Sound-Quality-Contest) in Salzburg.
en omdat ik zondag en maandag moet werken , moet er morgen nog veel gebeuren.
Sorry,
:cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:

Willem



Rohald

Zo, weer heelhuids thuisgekomen. Met 2 bekers  _o_
De op 1 na mooiste Mégane (I'll be back next year.... Stefan >:D) en die voor de mooiste wielen. Iedereen bedankt die op mij gestemd heeft.

Ondanks de kou was het toch wel weer een leuke gezellige meeting. Hoop nieuwe gezichten gezien. En weer een hoop geleerd.
Als dit een voorbode is voor het komende meeting-seizoen, dan wordt het weer ouderwets gezellig. Bijna net zo gezellig als op het forum zelf :D

Moderators bedankt voor de gezellige dag !-!
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Willem

Ik ben ook net weer thuis.

Was inderdaad koud en gezellig. Het plan is zeker om dit jaar nog een aantal meetings te organiseren.  !-!

Iedereen die aanwezig was, bedankt  :)

Dennis Postma

Ook Jens en ik zijn al een poosje thuis en de kleine man ligt zelfs al heerlijk in zijn bed.

Het was de 1e meeting sinds lange tijd (een jaar) maar het was gewoon weer als van ouds. Ondanks de kou was de sfeer erg goed. Tevens heb ik een hoop nieuwe gezichten gezien en heb ik ook weer de nodige oude bekenden gezien sinds lange tijd, alleen jammer dat we net Matthew even gemist hebben om bij te kletsen.

Mijn complimenten aan de gene die dit georganiseerd hebben. En de winnaars van de bekers gefeliciteerd!  !-!

Stefan

Danku, danku _o_
Onverwacht succes behaald! !-!
Had ik hem toch niet voor niks ff gepoetst gelukkig.
Ondanks dat het nogal koud was inderdaad,  toch wel weer een keer gezellig na lange tijd :)

Was gezellig en iedereen bedankt voor de keuze tot mooiste megane. Het is een eer.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tedo

Iedereen bedankt voor de aanwezigheid en het stemmen, ondanks de kou!  !-!

Ook mijn derde plaats was een verassing. Nooit verwacht, maar wel erg leuk.


Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

racebeest

Tedo ander vraagje hoebheette het bedrijf ook alweer kan hem niet terugvinden 8)7
racebeest

mark

#208




Ik heb niet veel foto's gemaakt, dit zijn de mooiste.  ;)

Het was wel aardig koud.  :D

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev