Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 32

Gestart door Stefan, 14 augustus 2010, 11:33:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

Roy (Coup a One)

Citaat van: Rogier op  4 oktober 2010, 12:59:17
Coupé one, ik ga in de loop van de tijd nog een keer de luxere platen laten maken, vindt die persoonlijk een stuk netter ogen ;).

Dat bedoelde ik er ook mee te zeggen Rogier.


Rick Santbergen

Velgen zien er prachtig uit Rodney! !-!
Ben benieuwd hoe ze eronder staan met een schroefset o-)

Rogier

mooie velgen rodney, ben benieuwt hoe het staat onder je coupé

Joey Voormolen

Gaat denk ik wel knap staan hier in spijk staat ook een donkerblauwe met donkere velgen.
Plannen klinken ook goed.
Lowered M3C GT

matthew

@Rogier,als het gaas erop ziet dan is het een mooie gelikte staat.Ziet er goed uit.

Je hebt ook even een pm Rogier.

En luxe letters als kentekenplaten is een must have voor autoliefhebbers!
En om even wat zeikerig te zijn,naar mijn idee is de kentekenplaat ook niet recht in het midden gemonteerd.(detail)

@Rodney

Ziet er weer goed uit,en zal zeker goed staan dadelijk weer met een mooie verlaging erbij.

Rogier

Bedankt matthew
de auto is zo nog net weer iets strakker :)

ik heb zelf die kenteken opgehangen :P kan best zijn dat ie scheef is :D
zodra ik andere kentekenplaten heb ga ik denk ook andere kentekenplaten halen, vindt deze net iets te groot ;)

matthew


Lammert

tuning is an art

Rogier

ben benieuwt na het eind resultaat lammert, alleen wordt het niet te veel gaas zo ?

Lammert

Citaat van: Rogier op 19 oktober 2010, 00:05:13
ben benieuwt na het eind resultaat lammert, alleen wordt het niet te veel gaas zo ?
jah je hebt wel gelijk opzich heb sowieso zwart gaas he , vind dit zo moeilijk kiezen want ik zit ook met mijn kentekenplaat .

Edit// Als iemand een mooiere achterbumper voor me vind  ( hou rekening met mijn kentekenplaat )

graag aub
tuning is an art

paikey

@Lammert,het is niet ###lig bedoelt ofzo.
               Maar misschien is het beter als je eerst voor je zelf even goed gaat kijken wat je wil en wat je mooi vind en wat ook kan!
               Ik heb namelijk in de afgelopen 16uur al 3 verschillende achter bumpers en 2 verschillende spiegels voorbij zien komen op je pagina....
               Zo valt het allemaal niet echt meer bij te houde met wat je wil,overgens de laatste bumper die je er op heb gezet zal denk ik niet passen
               met een enkele uitlaat die op de orginele manier er onderhangt.

Colin

Wat dat betreft ben ik het met paikey eens, auto stylen doe je voor jezelf en niet voor ons. Ieders smaak is anders en met 20 verschillende meningen lijkt het me voor jou nog moeilijker om een keus te maken.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Joey Voormolen

Goed uit gelegt paikey, sluit me daar ook bij aan.
Lowered M3C GT

Edwin Postma

http://www.nlpower.com/image/4042.jpg
mijn vrienin heeft dezelfde op der clio zitten.
is een mooie bumper maar een rot ding voor de uitlaat ;)
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev