Advertenties


Voorstellen en Megane-beginnersvragen :-)

Gestart door bertbig, 13 mei 2017, 16:38:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bertbig

Hallo allemaal op dit forum!

Mijn naam is Bert en ik heb sinds gisteren mijn tweede Renault; een Megane 2 Grand-Tour 1.6 op lpg. Ooit een R4 gehad :-)

Ik heb een paar vragen waarvan de antwoorden misschien wel te vinden zijn door een paar weken op het internet te kijken, Maar ik dacht; hier zit de kennis en een ander heeft vast al een keer uitgevonden wat ik wil weten.

Mijn auto heeft een Carminat audio en die wilde ik er maar in houden. De navigatie zit er ook op dus ik wil deze wel blijven gebruiken. Aangezien ik wel handsfree wil kunnen bellen, wil ik er zo snel mogelijk een carkit inbouwen. Het liefst één die zo klein en betrouwbaar mogelijk is. Ook wil ik graag audio kunnen spelen via de carkit. Ooit goede ervaringen met Parrot opgedaan dus ik denk aan een MKI9000. Dat is er één zonder display en dat lijkt me uitstekend. Ik kan op m'n telefoon wel zien wie er belt en zo.

Ik heb ooit al eens een CK3100 ingebouwd en ik las ergens dat de Carminat gewoon ISO connectoren heeft. Dus dat gaat hopelijk lukken. Ik heb ook en radiocode in de boekjes gevonden :-)

Maar nu mijn vragen: Heeft iemand ervaringen met de Parrot MKI900? Werkt dat een beetje? Wat is de ideale plek van het bedieningskastje? Op de Parrot sit staat dat ie op het stuur kan maar dat lijkt me raar en onhandig...

Groeten,

Bert

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev