Advertenties


Carminat 5000 pijltjes navigatie defect na update

Gestart door abdel21, 10 april 2010, 00:59:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

abdel21

Ik heb een megane 2 uit 2003. Met daarin een carminat 5000 navigatiesysteem. Toen ik hem kocht zaten er geen cd's bij. Dus na een tijdje het internet te hebben afgezocht. Had ik 5 cds gevonden van het type Carminat_SH1_B27_west Europa. Ik had de eerste cd gedownload om te testen of deze het op mijn systeem deed.

Hij deed het en startte op. Hij gaf aan dat hij het systeem ging updaten. Dat vond ik prima

Na ongeveer 5 minuten te hebben ge-update ging mijn beeld op zwart en kwam het cdtje er netjes uit. Ik dacht dat het goed was verlopen en dat het systeem netjes ging herstarten. Tot mijn verschrikking deed het hele systeem het niet meer. Waar ik ook op drukte het mocht niet baten. Wat ik nu alleen zie is de klok en de buitentemperatuur. Hij slikt nog wel cd's maar deze komen er zo weer uit.

Ik heb gezien dat meerdere mensen hier problemen mee hadden. En ik heb van alles geprobeerd. Ik heb de zekeringen netjes nagekeken. Er uit gehaald en weer netjes teruggeplaatst. Ik heb vandaag de accu ontkoppeld. 3x zelfs maar dit had ook geen effect (al weet ik niet hoelang je hem moet ontkoppelen, dit kon ik nergens vinden.)

Ik had ook nog contact opgenomen met een Renault garage. Die hadden hier schijnbaar nog nooit van gehoord.

Heeft er iemand nog raad voor me?

Want ik zie door de bomen het bos niet meer. :neen:

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev