Advertenties


Remschijven 2.0DCI Grand tour

Gestart door filepoper, 4 maart 2009, 10:18:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

filepoper

Hallo allemaal,

De auto is gechipt naar 182 pk en gaat als vergif, nu wilde ik leuke remschijven ergens bestellen voor dit model.
Maar de velgen hebben 5 gaten i.p.v. 4 en de schijven dus ook, deze zijn voor de megane nergens verkrijgbaar.
Waar ik ook kijk, voor de megane 2.0dci wordt overal 4 gaats remschijven aangegeven, help!!!  :?

rs50jochem

Heb je niet toevallig gewoon 4gaats naven met daarop 5gaats adapters gemonteerd zitten voor je velgen passend te kunnen krijgen.. ;)

Zitten er Megane RS velgen onder je auto..?

Niels van Dijk


filepoper

Weet iemand of ze gelijk zijn aan een bepaald type scenic of laguna?

rs50jochem

Ah, ik wist dat dus niet.. Als het 5gaats is dan ga ik ervanuit dat het 5x108 is.. Je zou mogelijk kunnen kijken naar de remmen van een Grand Espace of een Megane RS..

Birt

Renault heeft wel vaker van die rare dingen. Ik heb bv een clio 1.5 dci 100pk. die heeft ook remschijven achter. voor onderdelen heb ik toen ook een hele zoektocht gemaakt. we hebben de zaak opgemeten en daar een zefde schijf bij gezocht met dezelfde afmetingen. ik had de schijven van een megane nodig voor achter. type weet ik niet meer. ik zou de boel dus ff goed opmeten en dan daarmee gaan zoeken.
_________________________________________________________________
als het niet wil zoals het moet, dan moet het maar zoals het wel wil.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev