Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Marshall

Hallo allen,

Ik ben ook nieuw op deze site. Ik heb al enkele vragen gesteld maar ik zal me ook nog even netjes voorstellen.
Ik ben dus Marshall, 24 jaren oud en woonachtig in Nijmegen.
Ik heb onlangs een Renault Megane Coup? RT gekocht die zich nu voorlopig mijn autootje mag noemen. De Megane is mijn 3e auto, hiervoor heb ik, in chronologische volgorde, een Honda Civic '88 en Nissan 100NX '92 gereden. De Civic was gewoon mijn eerste auto ooit en die heb ik enkel gekocht omdat hij goedkoop was, de Nissan heb ik gekocht voor het uiterlijk en de daken. Die zal ik dan ook wel gaan missen in mijn Megane. Ik ga er echter vanuit dat ik de Megane de komende tijd met veel plezier rijd.

Hier nog even mijn Megane:



Marshall

zonnetje

Ben nu al een tweetal weken op het forum aan het rondneuzen, en nu de eerste foto's van onze megane cabrio genomen zijn is het tijd mezelf voor te stellen.

Ik ben Wilfred Bakker, 28, woonachtig in Arnhem, en woon samen met Elke (28) en onze katten.

Zelf rijdt ik in een lease-auto (peugeot) circa 80.000km/jr. Voor mijn vriendin (en natuurlijk ook voor mezelf? ;D ) hebben we onlangs een megane cabrio gekocht die tot op heden erg goed bevalt. Zeker met dat weer van de laatste dagen.

De megane (duits van origine) is oa. voorzien van 17" , H&R verlagingsveren, en een sierstuk op de originele uitlaat. Verdere aanpassingen staan niet op de planning, maar wie weet.

Fotos van de megane zijn te vinden op?http://members.chello.nl/f.bakker31

Timmy

Hoi hoi , ik ben ondertussen ook al een poosje hier aan het rond koekeloeren zonder me voorgesteld te hebben dus ...

Ik ben Brepoels Timmy , afkomstig uit Mopertingen , Belg?e ( zeer kort bij Maastricht ) en ben 20 jaar.
Ik ben afgestudeerd aan de Topsport Voetbal school in Genk en ben momenteel te werk als arbeider.
Aangezien een vriendin aardig wat geld kost en ik dit geld dan niet in men wagen kan stoppen ben ik dus vrijgezel en profiteer ik nog wat van het leven  ;D.

Hetgeen ik aan men wagen ga veranderen is zowat alles  ;D
Heb momenteel alle onderdelen bij men thuis liggen ( elia frontlip, samurai skirts, esquisse achterbumper , dubbele pro inox uitlaten, verlagingsveren en 17" DTM velgen) en de afspraak met de carossier is gemaakt dus ik zou zeggen hou het projecten gedeelte goed in de gaten  :D ;D

groetjes

KaLe

Hallo dan... ook maar ff voorstellen... wel zo aardig d8 ik...

KaLe is mijn bijnaam... omdat ik zoon mooie kop met rasta haren heb...


Net een blauwe megane coupe 1.6E uit '97 gekocht 2 weken oud... 2e hands bij de dealer...
wel ff wennen na een laguna uit '96...

plannen heeft iedereen dus zal maar niet neerzetten wat mijn dromen zijn :P



Ben nog geen lid van de club... maar dit zal snel veranderen... :D
Ben 20 zomers jong...

;D :D groeten :D ;D

Rik G

#64
Ik zal mezelf als nieuw lid ook even voorstellen.

Mijn naam is Rik Glyn, 26 jaar oud en woonachtig in Hilversum.
In januari dit jaar heb ik mijn Renault Megane Coupe 1.6e aangeschaft, ik was in eerste instantie op zoek naar een 2.0 16V maar helaas was het aanbod niet erg groot en het aanbod dat er wel was viel veelal buiten mijn begroting. Dus heb ik mijn eisen bijgesteld en na enkele weken zoeken op internet viel mijn oog op deze gele rakker. Op een woensdag avond richting de duitse grens alwaar hij stond te vonkelen. De beslissing was dan ook al snel genomen en we hebben meteen zaken gedaan. De auto zag er al erg leuk uit voorzien van booskijkers en een Evo spoiler :D

Inmiddels zijn we ruim 4 maanden verder en heb ik besloten lid te worden van de RMCC. De afgelopen maanden heb ik als gast erg veel tijd doorgebracht op deze site en het forum en waar ik in eerste instantie nog zoiets had van "dat is niks voor mij" heb ik mijn idee inmiddels drastisch moeten bijstellen. Ik ben helemaal verslingerd geraakt aan de Coup? en alles wat daarbij komt kijken. Ik heb twee linker handen maar het tuning en styling gebeuren begint toch ook al aardig de kop op te steken. Ik heb nog niets gedaan aan mijn coupe maar daar zal denk ik wel verandering in gaan komen ;D

Dit is hem dan:


A Crazy Lady

Nou net nieuw en eerst een vraag gesteld voor ik me voor heb gesteld.
Maar ja...

Ik ben Simone en woon in omgeving Rotterdam.
Ben nu nog 16 maar wordt van de maand 17. YOEHOE!!! (bijna auto rijden)
Ik zit nog op school en naast school heb ik 2 paarden en heb ik nog veel meer andere hobby's.

Ik heb nog geen auto ik rijd al wel auto op het terrein van me vader ;D ::) :P
Ik heb een Megane op het oog die ik wil gaan kopen dus kan ik als ik volgend jaar me rijbewijs heb gelijk met me aigen car op pad. Want als ik de auto moet delen met me ouders nah dat gaat hem niet worden.
Kheb nog even geen foto's van mezelf want de computer is vorige week gecrasht maar als ik ze heb zet ik ze erbij.

Mijn gekte voor auto 's komt een beetje bij mijn ouders vandaan. Mijn moeder is into oldtimers de deur die nog de andere kant om open gaat en zo.
Me vader ja ach die is gewoon sleutelgek. Lkkr daggie sleutelen dat is het voor hem.
En ja ik heb dat een beetje over genomen. En me ex die was ook een auto freak dus toen is het nog erger geworden :D .
Dus sinds die tijd serieus opzoek naar bedrijven en rond kijken hoe het allemaal een beetje werkt en in elkaar zit.
Weet er nog niks vanaf :-[ maar ben me best aan het doen omdat te veranderen.
Naast auto's ben ik ook gek van motoren.
Dit is het wel zo'n beetje.

See ya...



Arno

Hoi

Ik ben Arno, kom uit Etten-Leur bij Breda. Ben 19 jaar oud, en ben nu hard op zoek naar een Megane Coup? 1.6
En probeer hier wat informatie te vinden waar ik op moet letten bij aanschaf van zo'n bakkie.
Zelf heb ik nu bijna een jaar me rijbewijs (Juli)

Dus mensen die een leuke megane in de aanbieding hebben (max 4500 / 5000 euro) en eventueel tips voor me waar k op moet letten! Let me know ;)

Thx!

ser merckx

Heej jongens mijn naam is serge merckx
Ben hier al een tijdje aan t rondneuzen (de teller staat op 17 uur) en had me nog nie voorgesteld.....
dus voor het gemak zulle we het ff doen....
ben uit zeeuw-vlaanderen (reserve belg) en ben 23 
Ik heb jammerlijk genoeg maar 1.4 16v maar je kan toch nergens meer hard rijden zeg k maar altijd, goeie smoes.
Heb net dit weekend de boel verbouwd dus fotos komen dr nog wel.......

dit was m dan

Jesse

Hoi allemaal,

Ik zal me zelf ook maar even voorstellen, ik ben Jesse Mast, 17 jaar, 3 juli word ik 18 en 4 juli begint de eerst rijles al ;). Mijn moeder heeft een blauwe Megane Coupe 1.6e uit 96. Omdat ze deze toch haast nooit gebruikt mag ik de auto gaan gebruiken. In de zomervakantie ga ik me al met het ICE gedeelte bezig houden. Ik hoop in september mijn rijbewijs te halen.

Foto's van mij en auto komen nog ;)

GVR

Ook ik kom geregeld stiekum even kijken.

Ik ben Gaby en woon samen met mijn vriendin, hond, poes en binnenkort ook nog een kleine (wordt ??n dezer dagen geboren) in de provincie Groningen. Mijn hobby's zijn auto/motor rijden. Daar heb ik dan ook mijn werk van gemaakt. Rij-instructeur is mijn werk,heb een eigen rijschool met een Renault megane2 1.5 Dci.Zou deze graag verfraaien maar dat vind ik nog een beetje eng.Toch weerhoudt dat mij niet lekker rond te kijken naar al dat moois dat te krijgen is.
Mijn auto's waren :

Golf 1  1.6 diesel 1980
Mazda 323 1.3 benzine 1985
Opel Astra 1.7 diesel 1995
en dan nu dus een megane2 1.5 diesel uit 2003

Erg handig met computers ben ik niet maar zal proberen zeer binnenkort enkele foto's te plaatsen.

Errie

heey hallow ik ben erwin heb sinds vorige week donderdag een gele 2.0 8v megane coupe gekauft en rijdt super me eerste auto was een corsa uit 93 met rieger achterbumper en ibhervoorbumper 15 inch en dtm uitlaat nu heeft me megantje nog 15 inch velgies maar wil 17 inch oz superturismos enne een evo spoiler en elia lippie dan kijken we wel weer, werk als hovenier bij jor garden in naaldwijk ben zelf woonachtig in monster het westland :-) nou dit wassut wel laterz errie

Nick_Oss

#71
Heej mensen. ik ben nieuw!! ik heb mijn formulier net op de bus gedaan maar ik zal me toch maar ff voorstellen. Ik ben Nick van Buul uit oss en ik ben 18 jaar oud/jong. Ik kom uit Oss en ik rijd sinds een week of 5 een megane cabrio1 uit 1997. Ik wou een goeie auto duss ik denk dan maar meteen een renault. Ik heb nog niet veel gedaan aan mijn koets alleen een K&N open filtertje maar ik heb wel grootse plannen. Op het moment zijn de centen een heel eind op maar dat is wel begrijpelijk als je een cabrio met 40000km op de teller koopt! Maar goed...? We zien mekaar wel een keer op een meeting ofzo!!

fotos van mijn bakkie: http://spaces.msn.com/members/buullesfotos/

mickeynox

Ik zou me maar ook ff voorstellen. Ik ben Martijn Molenaars. Ik kom uit Noord-Brabant. Ik heb een RMC 1.6e phase1 uit 1998.
Ik heb jullie stand gezien op automaxx en was zeer onder de indruk van de mooie MC's. Dus heb vandaag mijn aanvraag maar op de bus gedaan.
Hopelijk tot snel op een of andere meeting.
Groetjes Martijn.
Zal nog even wat foto's laten zien:




Hoop dat jullie hem mooi vinden ???

Jesse

Gister mijn eerste rijles gehad ging goed volgens de leraar, meteen al hellingproef en achteruit gereden :), hier nog even foto's van de Megane van me ma en ik. 



Koolaid

Hej, ik ben nieuw hier ;)

Ik keek al een poosje mee op het forum maar ja, adn moet je ook maar gaan posten heh? Dus bij deze vertel ik maar wat over mijzelf.

Mijn naam is Walter Ruigendijk, woon in Oosterbeek ( naast Arnhem ) , ben 23 jaar en ben filiaalmanager van een computerwinkel in Arnhem. Ik heb sinds 3 maanden een Groen/blauwige Renault Megane Coupe 1.6e. Nog compleet standaard op de velgen na. Maar daar komt hopenlijk snel verandering in. Ik weet echt geen **** af van hoe je alles moet plaatsen etc in de auto, hoe alles los te halen is en noem maar op.. Kortom, 2 linker handen wat betreft auto's. Doe mij het rij-werk maar. ;)

Foto's etc maak ik binnenkort wel al hoewel ze heus niet zo spannend zijn als sommige auto's die ik hier voor bij zie komen.

Ow ja, verwacht dus wel enkele "loze" topics van mij over hoe ik bepaalde dingen moet aanpakken etc.. Binnenkort ?1500,- bonus en dat mag allemaal in het autotje vind ik zo ;) Of in ieder geval een groot deel. Dus dan vraag ik jullie om advies wat het leukste is om als eerst aan te pakken voor dat bedrag ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev