Advertenties


Klets maar raak DEEL 224

Gestart door Tedo, 27 december 2019, 10:37:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nikk

#120
Leuke clips van een rondje Nordschleife met een Megane RS: https://www.youtube.com/watch?v=ypkVFbNXjY4    https://www.youtube.com/watch?v=DyUQaG8_1Kg
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

mark29

Geen donor gekocht voor een f4r motor. Maar een cabrio van 2000 met een 1.6 k4m motor.
Die moet even vertroeteld worden, in een nette staat, de kap is mooi nog en stond bij de vorige eigenaar onder een hoes in overdekte stalling tijdens de winter maanden.
Het is een zwarte, ik mis alleen nog leer, als ik dan iets mag opmerken. Komende week komen onderdelen binnen, sleutelen en dan erna van binnen en buiten cleanen etc.
Leuk om weer wat te doen te hebben.

Fubar (Marcel)

Cabriootjes worden schaars.
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

mark29

Een nette inderdaad, rommel staat er ook zat te koop.

Felix


mark29

Onder tussen is 90 procent lease rijder van de megane en denkt hier nooit over na wat er te programmeren valt.

mark

Dit is niet geprogrammeerd, maar helemaal aangepast.
Origineel zit hier alleen maar een oranje 21watt lampje in.

Ik ga ook zoiets doen met mijn dagrijverlichting.

mark29

Ow verrek, dan heb ik het niet goed gezien, ik dacht dat er led in zat.


mark

Ik heb ze ook in m'n spiegels :)
Alleen dan van alie, 16 euro thuis bezorgd, die prijs bevalt mij beter haha. :D

Felix


mark29

Owja cabrio is al weer een maand weg, nieuwe eigenaar is er blij mee.
Was een leuk en bijzonder net ding, maar ik kan er niks mee behalve een dagje uit, maar met een kleine is een cabrio geen doen.
Ook nog druk geweest met de motor, balhoofdlager vervangen, is toch best wat werk, er moet veel los, en dan met de dremel de oude lager uitslijpen etc.
Komend weekend koppeling doen van de megane break van mijn vrouw, maar eigenlijk totaal geen zin in  :x
Zonder brug, tis koud in de garage etc.

mark

Oh succes dan haha. Blij dat ik een brug heb, heb daarvoor een stuk of 6 koppelingen op de grond vervangen. Toen was ik er wel een beetje zat van.

mark29

Koppen, paar motoren, en bakken en koppelingen. Alles op de grond.
Je voelt je net houdini als je eronder ligt, ja ik heb dagen sat ik er geen moeite mee heb, maar ook dagen dat ik er echt niet aan begin. Een schaarbrug verzonken in de grond zou een uitkomst zijn.
Het huis had voorrang er daar is afgelopen jaar erg veel geld in gestoken. En een tuinhuisje in de tuingezet. 3.5 bij 4. Met kelder in de grond gestort, daar kan straks de compressor in gaan staan, die staat nu in de weg in de garage. Plannen zat nog. Probeer dan maar een brug te verkopen aan de vrouw  :D

Roadkill (Michiel)

@mark29, ik vond een cabrio juist ideaal met een kleine, ik heb dan wel de kinderwagen aan de auto aangepast zeg maar. Dus kinderwagen had geen minibar of ingebouwde nanny, maar het kind paste in de kinderwagen, en de kinderwagen (zonder kind) paste prima in de kofferbak.

Maar even een geheel andere vraag, ik heb gisteren een hele nette 16 inch oem Renault velgen set op de kop getikt. Maar kan hem niet echt terugvinden welke het nu zijn. Het heeft wat weg van de Nervasport. Ik dacht dat we hier een velgen database hadden, maar ik kan hem even niet vinden.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev