Advertenties


Bestuurdersdeur knikt.

Gestart door Danillio, 25 augustus 2011, 15:24:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Danillio

Hallo,

Ik heb een nogal irritante harde 'knik' bij mijn deur aan de bestuurderskant, als ik het helemaal open. Als ik bescheiden mijn deur open doe hoor je niks, maar tot een bepaalde hoek. Als ik hem dus tot zijn max. open hoor je die harde knik. Iemand hier bekend mee en weet een voordelige oplossing?

Bvd.

juul

heb ook zoiets gehad bij de clio van mijn vriendin.
de deurstop zat toen los misschien is dit het .

Danillio


Colin

Als je de deur open doet zie je een soort staafje zitten wat tussen de deur en de auto inzit (deze blokeerd dat je deur helemaal open waait)
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

A110

Zoiets word een deurvang of windvang genoemd.
Bij de meg II zit deze in het schanier verwerkt. Je zou de bouten van de deurschanieren kunnen navoelen of ze goed vastzitten en anders wordt het een nieuw schanier wat dan ook nog in de kleur gespoten moet worden. Dit is een vrij dure reparatie er zijn al een hoop mensen die hierover geklaagd hebben dat het zo duur moet zijn maarja het is nu eenmaal zo.
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

Danillio

humz, als dat zo duur is blijf ik nog wel ff zo rijden :D

matthew

Dit komt omdat ze een tijd een scharnier met deurvanger in 1 hebben gemaakt die ook nog eens voor de mooie afwerking gespoten is.
Dit is ook alleen te maken door te vernieuwen,en dan kom je gespoten en gemonteerd  op rond de 150 euro uit.

De meg 3 heeft weer een simpel deurvangertje.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev