Advertenties


vervanging voor radio Renault

Gestart door grafenwalder, 13 augustus 2007, 17:20:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

grafenwalder

Hallo

Ja, ik weet het, hier is al veel over geschreven. Maar toch. Mijn originele Renault radio cassette (Tuner list, VDO) is aan vervanging toe. Nu vroeg ik me af of er andere merken radio's te koop zijn waar ook het info display en de stuurbediening op kunnen werken. En dan niet met zo'n duur tussenkabeltje, maar rechtstreeks. Liefst een radio/CD speler. Of heeft iemand een originele radio CD te koop die mijn Mégane van 2000 past?

Ben benieuwd...Alvast bedankt _o_

 

rawies

jah ik heb ook wel eens aan dealer gevraagd hoe het zit, volgens hun werkt het alleen met nieuwe modelen sony en nog een merkt die ik me niet meer herinner!
8)7

grafenwalder

OK, bedankt, maar daar heb ik eigenlijk weinig aan :neen:

Iemand anders een suggestie?

matthew

Alleen sony als het goed is want daar heeft renault een contract mee.

Andere merken kan wel maar dan toch wel met tussen kabel.


MauserCoupeMC

Ik heb een aantal weken geleden een Megane coupe aangeschaft en de vorige eigenaar vond het leuk om alle bekabeling door te knippen, na wat zoekwerk heb ik er een andere ingepropt (wel een sony).
Maar dan kun je volgens mij elke radio erin stoppen.

MT

Uiteraard kan elke radio erin als je zo'n inbouwframe koopt met een dinformaat uitsparing. Echter wil TS deze ook nog kunnen bedienen vanaf het stuur en wil hij het zichtbaar hebben op de infodisplay in het midden van het dash. En dat gaat nu net niet met elke radio.

Heb overigens nog zo'n display liggen, ik heb de mijne eruit gehaald i.v.m. ander merk radio dus doelloos geworden display.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev