Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 38

Gestart door Stefan, 26 september 2011, 12:32:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heatzone (Mark)

Nieuwsgierig naar je project -jo-! Tell us more!!

Rogier

we gaan een beetje uit de richting van dit topic, het is uiteraard de bedoeling om hier te reageren op de aanpassingen van de projecten pagina's.

denk deel het even mee voor dat ons agent stefan langs komt :P

Colin

Citaat van: Heatzone (Mark) op 17 oktober 2011, 11:36:44
Nieuwsgierig naar je project -jo-! Tell us more!!

Maar dan wel even in het klets maar raak gedeelte, projecten mogen enkel geopend worden door clubleden, weer een goede reden om lid te worden !-!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

-Jo-

Citaat van: Heatzone (Mark) op 17 oktober 2011, 11:36:44
Nieuwsgierig naar je project -jo-! Tell us more!!

niks speciaals. F7R-700 (williams) onderblok met wiseco zuigers (8.5:1),Wossner drijfstangen, gebalanceerde gepolijste krukas, icl vliegwiel en Tilton koppeling. F7P kop van een 19-16v, bewerkte klepzetels, 3-angle seats om wat meer koppel te draaien. Gt28RS met grotere compressor en trim (60 ipv 50), 3" downpipe met vband en 3" uitlaat/sidepipe. FMIC, 803's, fpr en wat upgrade spullen ivm de koeling. Dat zijn de grote lijnen.

Citaat van: Rogier op 17 oktober 2011, 11:38:34
we gaan een beetje uit de richting van dit topic, het is uiteraard de bedoeling om hier te reageren op de aanpassingen van de projecten pagina's.

denk deel het even mee voor dat ons agent stefan langs komt :P

ok

Stefan

Verder hierover in klets maar raak topic inderdaad Y ;) :police:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

-Jo-

Citaat van: Colin op 17 oktober 2011, 11:46:36
Maar dan wel even in het klets maar raak gedeelte, projecten mogen enkel geopend worden door clubleden, weer een goede reden om lid te worden !-!

Nee, bedankt. Ik ben reeds op diverse forums aangemeld waaronder ook dit forum. Met alle respect, ik ben van het principe dat ik NIET betaal om 'lid' te worden van een club waar ik zelf meer advies geef dan krijg, en daar bedoel ik echt niks verkeerd mee. Mijn eigen club/forum is totaal kosteloos omdat ik van mening ben dat advies en informatie geen geld mogen kosten. Ik/wij draaien onze zooi puur op sponsoring van o.a renaultdealers/leveranciers.

Citaat van: Stefan op 17 oktober 2011, 12:44:55
Verder hierover in klets maar raak topic inderdaad Y ;) :police:

no thx ;) Ik houd het hier wel bij. Succes met de projecten.

Karin

Jo, de kosten zijn voor meer uitgebreide dingen, zoals clubmeetings en projectenpagina's. Als gewoon forumbezoeker kan je gewoon overal bij en krijg je ook info als je dat wil.

Rogier

Koentje de velgen zien er strak uit onder je auto !-!, is een goeie update.

Zou zeggen hou ze netjes :P

Edwin Postma

@jo, dat ziet er goed uit waar je mee bezig bent.

@koentje: wielen staan hem zeer fraai
Truckertje

nd-photo.nl

@Koen
Ik vind de velgen die je ervoor hebt gehad mooier staan, maar velgen blijft een subjectief item. Hoe bevalt die CDA airbox btw?

Denk btw ook dat donkere zijknipperlichten beter zouden staan bij je "donkere" look. Voor de rest netjes!

Koentje

Andy, de CDA airbox bevalt mij uitstekend.
Door de CDA hoor ik de injectie vanaf 3000 toeren goed opkomen... :P

Donkere knipper lichten wil ik ok een keer halen

Joey Voormolen

heb je geen betere foto's koen van wat dichterbij??
Lowered M3C GT

Koentje

#147
Ken ik wel ff regelen.
Zal ff wa foto's maken hoe hij er nou bij staat.
Tot zo

[EDIT] foto's staan in mijn project pagina

Roy (Coup a One)

Koen dat is een goede look _o_
(heb 't zelfde type velg in der tijd onder een peugeot 106 gehad "96 nieuw type") !-!

nd-photo.nl

#149
@Koen
Ik zeg OZ F1 velgen of de Keskin BBS look velgen, die staan een stuk aggressiever  >:D

* nd-photo.nl (Andy) zit er nu aan te denken om zn Chromen angel eyes om te wisselen voor donkere versies. Heb zelf ook een redelijk donkere "look"

[edit]
Waarschijnlijk heb je jouw remklauwen gespoten... :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev