Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 38

Gestart door Stefan, 26 september 2011, 12:32:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nd-photo.nl

Voorkant zelfde verhaal, is echt een subtiel verschil, maar je ziet het direct

Joey Voormolen

@ erwin hoe staat het met de logo's verwijderen is het nu al een keer goed gelukt??
Lowered M3C GT

Erwin Haanen

Hey Joey ,zou het niet weten ,heb mn motorkap nog niet teruhg :) ,heb even de megane stilgezet,omdat ik nu bezig ben met mn 2de auto,nl; een golf V die een klein ongelukje heeft gehad en dus goedkoop op de kop heb kunnen tikken,van het moment dat deze klaar is,wordt dit mijn werkauto ,en dan gaan we weer door met de megane :)
megane 4 station 1200 gtline

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

Roadkill (Michiel)

@ Andy,mooi verschil met die lampjes (heb ze pas achter bij die van mij vervangen) Maar ff een vraagje over die wrap van je spruitstuk;scheelt dat veel in hitte??? (ivm misschien RS bumper incl uitlaat vs trekhaak/stekkerdoos)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

nd-photo.nl

Ja het scheelt echt veel. Als ik voorheen na een stukje rijden mn motorkap open deed, werd ik begroet door een flinke (!) dosis gruwelijke hitte. Nu is dat echt een stuk minder.

Xanquezer (Frank)

#111
ik was weekendje lekker weg geweest.
@ andy

Sorry mn foto`s zijn gemaakt met een 5 mpx camera op mn telefoon.
Mn huidige is defect en ligt ter reparatie ergens rond te slingeren.


*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Christian de Vriend

#112
Hey luitjes,ben weer terug in NL,lekkere overgang zon,zee en 28grd naar regen,wind en 13grd  l- l- l-

Zie dat de motorblok fotos weer aanwezig zijn in het topic  :)

Ik hoop dat het blijft draaien Frank,veel vermogen uit een blok halen is 1,maar het betrouwbaar houden,en blijven houden is punt 2
even voorop gezegt,dat ik niet beweer dat hij het niet kan. !-!

Iemand hier in de buurt rijdt nissans,perst er honderde pks uit die blokken,dikke turbos,maar niks blijft er heel.
menig subaru rijders hier idem,dikke turbos,hoge drukken,maar heel blijven homaar.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Tedo


nd-photo.nl

Echt he, heeft wel iets weg van een Peugeot voorkant :)

Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

nd-photo.nl

@Erwin
Heb je al voorbeelden van je stickerbombing project? Ik heb er ook wel oren naar, zat al te kijken op eBay maar die stickers blijven aardig aan de prijs...En gefeliciteerd dat je op jezelf gaat wonen! Achteraf kijkende had ik eerder op mezelf moeten wonen (bepaal je eigen regels :) ), maar alles loopt zoals het loopt :)

Christian de Vriend

Citaat van: nd-photo.nl (Andy) op 11 oktober 2011, 23:34:01
@Erwin
Heb je al voorbeelden van je stickerbombing project? Ik heb er ook wel oren naar, zat al te kijken op eBay maar die stickers blijven aardig aan de prijs...En gefeliciteerd dat je op jezelf gaat wonen! Achteraf kijkende had ik eerder op mezelf moeten wonen (bepaal je eigen regels :) ), maar alles loopt zoals het loopt :)

gekke is,op die benzinedrukregelaar die hij besteld heeft,zat een uitstekend deel,waar hij
de regelaar kan vast maken met de bijgeleverde beugel,het gene wat je miste bij jouw regelaar
weet je daar al wat meer over?hoe de leverancier het in gedachte had om de regelaar te monteren
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

nd-photo.nl

Ik heb die enkelmembraams, heeft hij wel de dubbele? Ik ben er eerlijk gezegd niet meer achteraan gegaan, ga ik nog wel doen! Thanks voor de reminder

Christian de Vriend

klopt andy,erwin heeft de dubbel membraams regelaar,gek dat die bevestiging niet op
jouw regelaar zat.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev