Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 38

Gestart door Stefan, 26 september 2011, 12:32:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Raad je sterk aan om juist eerst eens het motorische en technische gedeelt flink aan te pakken,anders zit je zometeen met een hel mooie Meg,die voor geen meter rijd. En je kan beter een goed rijdende iets minder goed uitziende auto hebben dan andersom,zeker als je met plezier wil rijden.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Stefan

Maargoed, laten we een beetje on topic blijven he..
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Xanquezer (Frank)

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 27 september 2011, 12:16:18
Raad je sterk aan om juist eerst eens het motorische en technische gedeelt flink aan te pakken,anders zit je zometeen met een hel mooie Meg,die voor geen meter rijd. En je kan beter een goed rijdende iets minder goed uitziende auto hebben dan andersom,zeker als je met plezier wil rijden.

Moter draait ook als een zonnetje!  alleen wil er meeruit halen als die kan. dat is het hem...
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

nd-photo.nl

#48
Dan moet je denken aan volledige uitlaatsysteem optimaliseren (ander spruitstuk, racekat, middendemper weg en sporteinddemper), ontsteking optimaliseren: Magnecor of andere bougiekabels, Denso/NGK iridium bougies en maybe andere bobines (MSD?). En uiteraard andere (iets scherpere) nokkenassen.

Luchtfilter heb je al :)

[edit]
Sterkere (regelbare) benzinedrukregelaar, die sneller op het gas reageert.

Xanquezer (Frank)

Citaat van: nd-photo.nl (Andy) op 27 september 2011, 14:09:33
Dan moet je denken aan volledige uitlaatsysteem optimaliseren (ander spruitstuk, racekat, middendemper weg en sporteinddemper), ontsteking optimaliseren bougiekabels, iridium bougies en maybe andere bobines. En uiteraard andere (iets scherpere) nokkenassen.

Luchtfilter heb je al :)

Thnx voor de tip!

Race kat e.d. wil ik er wel ooit nog op gaan zetten ja :)
Maar eerst de binnekant!

Grotere sub is onderweg! :D

grz
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

nd-photo.nl

Beste tip m.bt. tuning: gewichtsbesparing! Roterend gewicht heeft de grootste impact (velgen, banden, remmen, poulies, etc). Was een Top Gear aflevering van

Rogier

oke dames :P zoals stefan zegt even ontopic blijven, verdere dingen kunnen we ook bespreken in het klets maar raak topic ;)

het is goed om te zien frank dat je lekker aan het bestellen bent en de auto onder handen neemt !-! keep on the good work.

Xanquezer (Frank)

#52
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

nd-photo.nl

@dante
Mooi om te zien hoe een simpele vervanging een best groot effect heeft op het uiterlijk! Ik heb zelf ook een kortere gemonteerd, gekocht via eBay voor een paar euro

Roadkill (Michiel)

@ Dante,zal eens kijken hoe lang de spriet is die er nu bij mij op zit,maar vind die van jou wel een stuk deftiger dan die ik er nu op heb zitten.

"Hollandse modus on" enne wat kostte die eigenlijk?"hollandse modus off
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

@Andy: Bedankt !-! Vond ik zelf ook. Deze was iets duurder... ;)

@Michiel: Ja he..? Kijk hierboven voor de prijs... ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

Uhm zal dan iets duurder worden dan op die site,maar dan heb ik hem wel op tijd........ ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

matthew

@Dante
Ziet er goed uit zo die antenne

@Edje
Lekker gepoetst.

Rohald

@Dante: welk merk windschermen heb je?
mijn broer heeft Heko en die moest hij vastzetten met een klemmetje. bij hem brak een stukje scherm af daar waar het klemmetje zat.
Heko is goedkoper dan Climair, maar volgens mij is dat een stuk onhandiger met monteren.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev