Advertenties


Fabrieksalarm renault

Gestart door stijn_c, 18 april 2009, 19:48:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stijn_c

Hallo

Ik heb een vraagje. Kan je op de nieuwe megane een alarm bijnemen als optie of zit er dit standaard op van een bepaald afwerkingsnievaeu???

Alvast bedankt

grtz

DHL

Wordt steeds achteraf ingebouwd

stijn_c

Citaat van: DHL op 18 april 2009, 20:59:45
Wordt steeds achteraf ingebouwd

Dat doen ze dan ook bij de renault dealer??? Zal wel een cent kosten dan
Bedankt voor de reactie

grtz

DHL

Ja altijd bij dealer door externe firma die dit komt plaatsen. Standaar zit er wel startonderbreker op. Goedgekeurd voor de meeste verzekeringen in geval van omnium. Wil je meer dan het standaard startonderbreker kan je eens verder rondkijken. Zal wel stuk goedkoper te vinden zijn...
Heb het zelf niet zo voor alarmen....als het afgaat kijkt niemand om en zorgt na enkele jaren voor veel pannes. Ook is het na enkele jaren moeilijk nog onderdelen te vinden voor je alarm...is een oud systeem meneer, dat bestaat niet meer Y

M@ttie

#4
Citaat van: DHL op 18 april 2009, 23:01:44
Ja altijd bij dealer door externe firma die dit komt plaatsen.

Hoezo door externe firma?? De dealers bouwen het zelf in... l-

Megane coupé 2.0 16v 1998
Laguna 2.0 rxt automaat full options 2000

M@ttie

@ KJ , defa is inderdaad een zeer goed merk.
Ik heb zelf een tijd bij een inbouwstation gewerkt waar we eigenlijk alleen maar defa alarms gebruikte en zo als je al zegt nog nooit een vals alarm. En standaard wordt er al een radar module bijgeleverd die je naar wens kan instellen.
Echt een top alarm, zit bij mij nu in me laguna en in me megane, en heb het hier voor ook in me andere auto's gehad.

@ STIJN , je zou defa alarm kunnen overwegen, deze zal namelijk gewoon via je originele badgekaart werken.
Volgens de defa site is het alarm nog niet gemaakt om in de Megane III te passen maar dit zal vast niet lang duren.
Megane coupé 2.0 16v 1998
Laguna 2.0 rxt automaat full options 2000

DHL

Dealer laat dit hier in Belgie toch steeds doen door externe firma in samenwerking met Renault.

M@ttie

@ DHL , Oke dat ben ik in Nederland niet gewent!!
Wij doen het altijd zelf, evenals vele dealers in NL denk ik!!
Het is toch een stukje omzet wat je weer kan maken...

Megane coupé 2.0 16v 1998
Laguna 2.0 rxt automaat full options 2000

stijn_c

Hey

Ja ik was eigenlijk gewoon niet zeker of je het er kon bij nemen bij de optielijst. Is bij bvb peugeot wel het geval.
Dat is eigenlijk beetje probleem ik twijfel tussen de mégane en 308.
De 308 ziet er in het interieur, wat meer luxe uit en heeft een beter audio systeem als je een hoogafwerkingsnieuveau kiest denk ik.
Mégane 3 is dan weer vanbuiten mooier
Maar deze discussie hoort op dit forum nie echt thuis.

Wat ik misschien kan vragen is het audisysteem van de megane 3 van goede kwaliteit??

Grtz

M@ttie

@ STIJN, ik heb nog niet veel in de megane III gezeten en geluisterd naar het geluid...
Megane coupé 2.0 16v 1998
Laguna 2.0 rxt automaat full options 2000

Fallout

ik heb het standaart audiosysteem bij steken.
dat doet zijn werk wel.
maar ik als audiofiel had toch al gedacht om een aftermarket systeem in te bouwen. daarom ik ook geen upgrade ervoor genomen heb.

redice

Citaat van: Fallout op 10 mei 2009, 18:53:24
ik heb het standaart audiosysteem bij steken.
dat doet zijn werk wel.
maar ik als audiofiel had toch al gedacht om een aftermarket systeem in te bouwen. daarom ik ook geen upgrade ervoor genomen heb.
Dan moet het wel lukken want de inbouwdiepte lijkt niet voldoende te zijn voor een standaard DIN formaat radio en er is momenteel nog geen enkel frame verkrijgbaar om een gewone radio te plaatsen... De speakers heb ik wel net allemaal laten vervangen, de standaard zijn echt erg cheap (en klinken ook zo), gemaakt met plastik frame, papier conus en minuscuul kleine magneet. In het dashboard zitten roostertjes voor tweeters maar in mijn uitvoering (Dynamique 5 deur) zit daar gewoon geen tweeter in!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev