Advertenties


Aanschaf en kleuren nieuwe Renault Megane III Coupe

Gestart door jdehaan, 23 januari 2009, 19:20:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Fallout

Citaat van: DHL op 20 maart 2009, 16:18:23
Proficiat man, goede keuze. De 105 pk met 6 versnellingen voldoet ruimschoots. Is echt een koppelrijke motor, gebouwd in samenwerking met Nissan. Komen zeer weinig mankementen aan. Wel goed inrijden uiteraard, dit bepaald het olieverbruik achteraf.
Groot gelijk dat je hem kocht zonder roetfilter, de nadelen aan een roetfilter zijn: duurdere olie bij elk onderhoud, iets sneller op onderhoud, als er iets aankomt na de garantie heb je grote kosten, als je kleine afstanden rijdt kan hij niet regeneren, en tot hiertoe wordt enkel gekeken naar de uitstoot. Het al dan niet hebben van zo'n filter doet niks terzake.
Eclipsgrijs is een kleur die het tweedehands ook goed doet, past voor alle leeftijden... Op gebied van betrouwbaarheid zal je ook goed zitten, Renault wil namelijk in de top 3 van betrouwbare wagens komen. Zien we nu al met nieuwe Laguna en Koleos...superbetrouwbare wagens.
thx. ja hopelijk ga ik er niet te veel kinder ziektes hebben.
nog 2 werk dagen en ik mag hem gaan halen.
duurt me veel te lang.


Dirk Kuipers

Gister de meg 3 ook even in de showroom bekeken. Vond hem toch wel meevallen eigenlijk. De Coupé vond ik nog best een mooie wagen.

Veel plezier met je nieuwe meg Fallout.

Fallout


Maarten Minkjan

Mooie wagen Fallout. De kleur staat m ook erg goed  !-!
Renault Megane 1.9 dci Dynamique Luxe - bj. okt. 2005

Koen-Ronse


rs50jochem

Mooi hoor, zo bij Nieuwvliet aan de vuurtoren.. Ik ben er al vaak zat geweest.. ;)

Leuke auto.. Alleen is de Megane III toch niet mijn model..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev