Advertenties


Aanschaf en kleuren nieuwe Renault Megane III Coupe

Gestart door jdehaan, 23 januari 2009, 19:20:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen

#15











Michel Cijs

deze vandaag ook in het echt gezien

zo te zien gewoon puur wit; maar zo in het echt toch niet verkeerd; de voorkant komt in de lichte kleur beter uit vind ikzelf Y

Denman

Zoals op de laatste foto met die zwarte velgen ziet ie er wel erg vet uit. Maar ja, het blijft een "trendauto" op die manier.
mzzls Dennis.

Dennis Postma

Vind zwarte persoonlijk toch het mooist. Het dikke effect van de kont blijft zo beter uitkomen en aanhet front vind ik de grijze delen beter bij de kleur passen  _o_ Of je moet m in het antrasiet nemen, vind ik ook een erg sjieke kleur  ;)

Fallout

heb mij vorige week de nieuwe megane coupe gaan bestellen in het eclipse grijs.
het is de 1.5dci dynamic 105pk geworden met als optie een afneembaar trekhaak.
waarom de 105pk omdat de 110pk een roetfilter bezit. ben ik niet zo fan van.
heb al een test rit gaan maken met de dezelfde motor maar dan de berline versie.
hopelijk dus snel de troste eigenaar van mijn wagen.

grtz kevin

nico

Citaat van: -KJ- op  8 februari 2009, 20:16:33
Met het oog op de toekomst (milieu-eisen, heffingen e.d.) vind ik het niet heel slim om een gloednieuwe diesel ZONDER roetfilter te nemen.

Toch wel SLIM van Renault dat je kan kiezen, een ieder heeft zijn voorkeur.

Fallout

#21
ik heb gezien dat de types zonder roet filter niet verkrijgbaar zijn in nederland.
ik ben inwonend in belgie.
de reden dat ik zonder roetfilter kies is de mogelijke problemen die voor komen bij de aanwezigheid van de roetfilter.
zelfs bevestigd door de verkopers zelf. de co2 g/km blijft 120. en hij bezit de eco² dus voldoen aan de milieu eisen

Nick Mattheus

Ik zou het dom vinden mocht je nu voor een auto kiezen MET roetfilter als je hiermee geen lange afstanden mee doet.

Korte afstanden is zeer schadelijk voor een auto met roetfilter, gewoon om problemen vragen.

Maar als je regelmatig lange afstanden doet zou ik wel eentje met roetfilter nemen hoor Y
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Fallout

Citaat van: Nick Mattheus op 13 februari 2009, 19:38:03
Ik zou het dom vinden mocht je nu voor een auto kiezen MET roetfilter als je hiermee geen lange afstanden mee doet.

Korte afstanden is zeer schadelijk voor een auto met roetfilter, gewoon om problemen vragen.

Maar als je regelmatig lange afstanden doet zou ik wel eentje met roetfilter nemen hoor Y
idd zo iets is mij ook gezegd.
ik ga zeker ook lange afstanden rijden.
maar als je kosten kunt verhelpen in de toekomst en toch van alle eco kortingen genieten dan is mijn keuze snel gemaakt.

Timo Zuiderduin

heb hem v/d week zien staan bij het ABN AMRO tennistoernooi.
de witte VKV coupe.

Wat een geile bak is dat zeg@! stuk mooier nog dan bijv. de Scirocco (is toch een beetje de concurrent).
alleen de voorzijde twijfel ik nog wel wat over. maar die kont is echt heerlijk dik, al zal dat wel voor een groot deel ten kostte gaan van het zich en heb je een zeer grote dode hoek.

Fallout

juist een telefoontje gehad dat mijn wagen is aangekomen.
en de papieren zijn er ook bij al.

matthew

dat is mooi dan hopen dat die snel afgeleverd wordt,en er veel plezierige kilometers in gaan maken

Fallout

yep auto is al betaald kan me dus al eigenaar noemen.
nu nog mijn nummerplaten regelen en mijn verzekering.
dan mag ik dinsdag de wagen gaan halen omstreeks klokslag 17u.

Michel Cijs

proficiat Y

word je de eerste meg 3 binnen de club ;) ?

DHL

Proficiat man, goede keuze. De 105 pk met 6 versnellingen voldoet ruimschoots. Is echt een koppelrijke motor, gebouwd in samenwerking met Nissan. Komen zeer weinig mankementen aan. Wel goed inrijden uiteraard, dit bepaald het olieverbruik achteraf.
Groot gelijk dat je hem kocht zonder roetfilter, de nadelen aan een roetfilter zijn: duurdere olie bij elk onderhoud, iets sneller op onderhoud, als er iets aankomt na de garantie heb je grote kosten, als je kleine afstanden rijdt kan hij niet regeneren, en tot hiertoe wordt enkel gekeken naar de uitstoot. Het al dan niet hebben van zo'n filter doet niks terzake.
Eclipsgrijs is een kleur die het tweedehands ook goed doet, past voor alle leeftijden... Op gebied van betrouwbaarheid zal je ook goed zitten, Renault wil namelijk in de top 3 van betrouwbare wagens komen. Zien we nu al met nieuwe Laguna en Koleos...superbetrouwbare wagens.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev