Advertenties


Mégane III vanaf 2009

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 23:05:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Dennis Postma

Ziet er stoer uit, al vind ik de uitlaat wel een beetje een zielig pijpje zo  :x ;)

Dirk Kuipers


rs50jochem

Afgelopen jaarwisseling was ik nog in Parijs en heb daar in de showroom de nieuwe Megane Coupe nog staan te bewonderen op de Champs-Élysées..

De foto's ervan staan op de laptop en zal ik eens asap online zetten om jullie de waggie te laten zien..

De Laguna Coupe heeft toch meer mijn interesse moet ik trouwens bekennen..  :q

Mark Coupe

Gisteravond bij de Reanult dealer in Meppel
de nieuwe Megane3 coupe gezien

staat net in de showroom. beetje vaag rood/oranje  !-!

Nick Mattheus

de wagen nog niet in het echt kunnen bewonderen en de foto's zeggen me eigelijk ook wel zo goed als niets... :neen:

niet echt mijn genre deze megane... maarja, had dit ook met de meg2 en uiteindelijk is deze wel knapper geworden vind ik Y :)

interieur spreekt mij eigelijk wel aan Y :)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120


Reinier Goorden

Ah, jij krijgt ook de nieuwsbrief  :q

Dirk Kuipers

Is al ergens te zien wat hij nu kosten moet?
(nee, ik heb het geld niet, ben gewoon benieuwd!)

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Denman

Wat een gruwelijk mooie bak is dat. Hij is gewoon af zo, de kleur icm de zwarte velgen en het centrale uitlaatje. Yummie.  :9~
mzzls Dennis.

Joey Voormolen

gaaf dat zelfs de gordls geel zijn.
Zou hem zo toch wel graag willen hebben.
Alleen vind ik dat de koplampen wat donkerder mogen (was niet de enigste wie dat dacht geloof ik)
Lowered M3C GT

rs50jochem

Ik word er niet warm van eerlijk gezegt.. Het is geen "echte Coupe lijn" naar mijn idee zoals de auto eruit ziet.. En het geluid van de echte RS is waarschijnlijk wel anders als in dit domme filmpje.. Zoals die knuppel die achter het stuur zit de auto rijdt is ronduit waardeloos te noemen.. Willen ze nou reclame maken voor een parkeerrem verkeerd te gebruiken te verkopen of om een auto te verkopen..  8)7 8)7 8)7

Remko LvB

Toch nog wat plaatjes van de Trophy  :9~

Kleur vind ik uber...













Edwin Postma

#44
ik zag vandaag een megane coupé(niewste model)
een witte met een spoiler pakketje erop
ik zeg dik !-! 8)7
foto's staan op de volgende pagina ;)
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev