Advertenties


Mégane III vanaf 2009

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 23:05:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthew



Benjamin Renon

Mooie positieve review!!! Kan niet wachten om de Coupé versie in 't echie te zien...
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Wouter

Ik heb hem zojuist in het echt mogen bewonderen en vind het een ontzetten dikke bak. Vooral lekkere kont. Het front is nog even wennen. Goede stoelen voorin en een mooi dash. Navigatie is echter bv. in een VW mooier weggewerkt. Kofferbak is groter dan van de oude coupe's en wel met een hatchback achtige klep, de opening is echter nog steeds niet groot. De zit achterin is ook iets ruimer met alleen erg kleine raampjes. Ik denk nog steeds dat het niet de meest praktische auto is maar daar heb je dan de 5drs voor. Ik zeg wel: eindelijk een waardig opvolger voor de oude Meg Coupe's. Helemaal als je de 180TCE neemt. !-!
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

Niels van Dijk

Wij hebben hem vandaag binnen gekregen Y
Mooie auto, alleen de neus is ff wennen.


Morgen moet de bak eruit 8)7 Hij schokt nogal met wegrijden

Michel Cijs

vandaag de 5 deurs zien rijden in almere

1e indruk rijdend: dik
2e indruk bij stoplichten: ff wennen....

Armand

Citaat van: Niels van Dijk op 25 november 2008, 18:11:07
Morgen moet de bak eruit 8)7 Hij schokt nogal met wegrijden

mm nu al!?

Stefan

hmmm...
ik weet het nog niet met die MegIII...... :neen: :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

ikke wel nog effe sparen haha

Stefan

:)

Gewoon die RS inruilen joh....... o-)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

is een optie maar dat doe ik nie

Tim

Ik heb er al in gereden........











in Need for Speed Undercover :D
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Jacob

Toch kan ik eerlijk gezegd niet echt vrolijk worden van die nieuwe Megane  :neen:

Het is hier natuurlijk een beetje "vloeken in de kerk", we zitten tenslotte op een Megane forum. Maar echt mooi vind ik hem niet. De neus is een beetje Citroen-achtig (is ook al zo bij de nieuwe Laguna) en die achterkant die spreekt me niet echt aan.

Dan was de huidige Megane 2 (ja sorry ik heb een kleine voorkeur voor de Meg 2  ;) , dat weet ik) toch een stuk meer "vernieuwend/unieker".


Tim

Ik heb de wagen nog niet in het echie gezien, maar op de plaatjes vind ik het ook nog niet echt een auto waarvan ik zeg , wauw wat een wagen.....
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Ook ik ben er nog niet echt wild van. Niet dat ik m lelijk vind maar ik vind m in tegenstelling tot voorgaande Megane modellen niet echt orgineel vergeleken met de concurentie  :x

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev