Advertenties


Megane III estate

Gestart door Bob, 19 oktober 2009, 10:18:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bob

Ik heb even een vraag voor diegene die werkzaam zijn bij renault.

Mijn huidige megane II grnad tour 1.5 DCi gaat vervangen worden door een Megane III Estate 1.5 DCi.

Bij de megane II is het zo dat de 1.5 DCi die standaard met stalen velgen en wieldoppen geleverd wordt, 4 gaats velgen hebben.  Is dit bij de megane III ook het geval? Ik weet dat alle fabrieks-af velgen 5 gaats is, maar dat is bij de megane II ook. Dus wie kan mij vertellen hoeveel boutgaten de stalen velgen hebben van een Megane III estate 1.5 DCi expression........

rs50jochem

De Megane III heeft zover ik weet altijd 5-gaats velgen.. In tegenstelling tot wat je zojuist typt, de Megane II is standaard 4-gaats velgen.. Enkele de RS modellen hebben 5-gaats en dat waren er niet zoveel..

Ik denk dat je nieuwe Megane met 5-gaats velgen geleverd gaat worden..

rs50jochem

Alleen de 2.0 DCI RS zover ik weet..

Bob

Mijn zus heeft een Megane II 1.5 DCi 110pk en die heeft ook 5 gaats (fabrieks)velgen.

Ik heb vandaag de dealer gebeld maar hij wist het me ook niet te vertellen. Zou jammer zijn als het 5 gaats is.

rs50jochem

Nou, maar er eens een foto van.. Ik heb nog NOOIT een 1.5 DCi 5-gaats gezien, laat staan een Megane met 5-gaats wielen buiten een RS model..

Bob

Zou kunnen Jochem, ik ga op haar woord af, en die kan best fout  :D

A110

Ik heb ook een 1.5 DCi 105pk en heb ook echt maar 4-gats velgen.
En bij mij weten heeft elke megane 4-gats velgen, behalve de RS en de 2.0 DCi die hebben er 5.

Gr. Jeroen
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

matthew

Wat Jeroen zegd klopten je zus zou dus ongelijk hebben,of ze moet adaptors hebben.

De nieuwe meganewordt standaard in 5x114,3 afgeleverd.

Bob

Dan zal mijn zus inderdaad in de war zijn, maar wel jammer dat ze overgestapt zijn op vijfgaats. Ik zal dus met wieldoppen rond moeten gaan rijden  :neen:

rs50jochem

Ja, hoogstwaarschijnlijk wel of goed marktplaats kijken eh.. ;)

Bob

Nou ik heb op het moment een ander speeltje in de garage staan....  Y dus de lease megane gaat door het leven met plastic-fantastic doppen  _o_

matthew

haha ze hebben tegenwoordig ook wel mooie plastique fantastique doppen.

Maar er worden weleens splinternieuwe wielen van de nieuwe modellen aangeboden op mp,vooral in  Leeuwarden zit er iemand die dat doet.(alleen dat is voor de meeste een eindje rijden).

Maar wat is het andere speeltje dan???(even reageren dan in klets maar raak als je het wilt vertellen om dit topic verder schoon te houden buiten de meg 3 estate,overgings is de estate een zeer mooie wagen).

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev