Advertenties


prijsverlaging megane 3

Gestart door paqbro, 14 september 2009, 20:11:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

paqbro

Afgelopen week zag ik op de Renault site dat de Renault Megane 3 (Hatchback en Coupe) 1800 euro in prijs zijn verlaagd.
Heb ik toch net voor de verlaging een Megane gekocht, ik was hiervan natuurlijk niet op de hoogte.

Omdat mijn dealer tot 1 september heeft gewacht met bestellen bij de fabriek, wil ik graag weten wanneer de prijsverlaging is ingegaan ?
Renault Mégane 3 RS250, cup onderstel , Recaro stoelen, Xenon verlichting, 19 inch velgen.

Robin

Misschien dat je dealer dit weet?
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

matthew

Je kunt met de desbetreffende verkoper even gaan overleggen natuurlijk.

Stefan

Ik zou er zeker wel even werk van maken bij de dealer... Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

DHL

Veel kans heb je niet... Ik werkte 8 jaar als..... De meeste kans heb je indien je je rechtstreeks went tot de klantendienst van Renault zelf. Daar zouden ze misschien nog iets kunnen doen. Wel bijvertellen wanneer de dealer de auto bestelde!

paqbro

#5
De auto is gekocht toen de oude prijs nog gold (20 augustus)
Wettelijk kan ik natuurlijk geen aanspraak maken op korting.

Maar ik voel me wel misleid, omdat ik dacht een goede deal gemaakt te hebben.
Heb al een net briefje gestuurd naar de dealer met een verzoek tot coulance.

Renault Mégane 3 RS250, cup onderstel , Recaro stoelen, Xenon verlichting, 19 inch velgen.

paqbro

Ben net terug van de afspraak met de dealer.
Heb als extra optie een pack eclipse genomen + 100 euro retour bij ophalen van de auto.\
Totaal heb ik dus ongeveer 1100 euro terug gekregen.
Ik ben tevreden.  :)
Renault Mégane 3 RS250, cup onderstel , Recaro stoelen, Xenon verlichting, 19 inch velgen.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

A110

Netje's opgelost door de dealer. Zoals je ziet zijn er ook nog dealers die nog wat voor de klant over hebben.
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

matthew

Jep netjes opgelost en zoals het dus hoort (mits je natuurlijk ook in je recht staat).

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev