Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 55

Gestart door Willem, 13 mei 2016, 22:41:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yorick

Alles is al besteld en de aandrijfassen zijn inmiddels binnen. Woensdag en donderdag gaan we aan de slag  !-!

Yorick

De rest is ook binnen, keurig  !-!
Donderdagmiddag staat de afspraak nu.

Tedo

Lekker bezig zo Lucas!

Ik vraag me af of je dat zilver gespoten deel bovenop je dashboard nog waardeert.
Met zonnig weer reflecteert dit enorm in je voorruit (hoe zou ik dat weten?  o-) ).
Dat is de reden dat de bovenkant altijd donker is.

Ik heb afgelopen jaar net de phase 1 voorbumper die ik nog over had van mijn vorige Megane (RS voorbumper erop gezet) weggegooid.

Lucas Hermans

Dankje Tedo!

We gaan erachter komen. Tot nu toe heb ik er niet veel last van!

Zonde van die voorbumper! Ik ga binnenkort een tocht rondom wat slopen doen, kijken voor een Ph1 bumper en zwart interieur Y

Yorick

Complete Koni veerpoten besteld via Holtrop (oude van Dredan) en een katalysator besteld bij Eurocat. 6 februari monteren met Leo!  Y

Stefan

Lekker bezig Lucas. !-!
Die stickers op de deuren vind ik echter 3x niks. :neen:
Stickers op een auto vind ik sowieso altijd nogal cheap staan.
Verder ziet het er prima uit
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Lucas Hermans

Dank! :grin:
Stickers op de deuren vind ik juist mooi, maar da's een kwestie van smaak. Stond ook heel mooi op m'n vorige wagen:


Stefan

Hoe minder stickers, hoe beter wat mij betreft.
Het 1e wat ik altijd doe bij een  nieuwe auto is juist het verwijderen van alle sticker meuk.  :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tedo

Kwestie van smaak. Ik vind auto's waar logo's en typeplaatjes vanaf worden gehaald altijd zo kaal ogen. Een paar kleine stickers vind ik wel kunnen, maar je moet ook niet overdrijven. Op je Sunny vind ik het beter staan dan op je Megane.

Mastertje

Lees op het forum dat ik een mooie prive sloop achter mijn huis heb..
Dat zie je verkeerd Mark.. Het zijn allemaal okassie's ..Wagens geweest van oud vrouwtje... o-)
Huidig:
Renault megane hatchback 1.6 16V
Renault megane cabrio 2.0 16v
Renault megane cc  2.0 16
Renault megane cc 1.9 diesel
Renault megane cc 1.6 16v
Renault master 2.5 diesel


MeganeScenic1.9dCi

Citaat van: Lucas Hermans op  3 februari 2017, 15:00:48
Dank! :grin:
Stickers op de deuren vind ik juist mooi, maar da's een kwestie van smaak. Stond ook heel mooi op m'n vorige wagen:


Ik vind die Ford GT40 baan over de zijkant ook mooi.(uiteraard aangepast met Renault oid..) ..

Heb net ook even Lucas' projectpagina gezien, dat is ook geen half werk.
Ik vind motorische tuning ook altijd leuk en vernuftig, maar hoe jij je muziek installatie wegwerkt is ook echt mooi om te zien.

Ik krijg er helemaal zin van om ook dingen aan mijn auto te gaan doen :)
'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

Lucas Hermans

Danku! !-!

In 2018 wil ik mee gaan doen met caraudio wedstrijden met de Mégane. Ik vind dat helemaal tegek!
Kom je dan maar eens luisteren als ik op een meeting sta ;)

Lucas Hermans


Z


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev