Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 55

Gestart door Willem, 13 mei 2016, 22:41:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tedo

@Mark: er bestaan ook daklijsten met klepjes voor dakdragers. Die van mijn pa had deze erop zitten.

mark

Dan maar is kijken of ik die bij de dealert kan krijgen.  !-!

Roadkill (Michiel)

@mark, het enige wat ik eigenlijk mis aan je winter set up zijn chromen wieldoppen ala old school kevers of oude Volvo's.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark

Denk dat die doppen er ook niet meer opkomen. Vind het wel mooi zo.  :)

kapitein3oog

Ik wilde eigenlijk reageren op een project topic maar dat kan blijkbaar niet. Ik ben nieuw hier en vind het nogal omslachtig.

Stefan ik zag dat jij de letters van je kofferbak hebt verwijderd. Hoe kan ik dit het beste doen?

mark


Lucas Hermans

Ik ben Stefan niet, maar ik heb het ook gedaan bij mijn Mégane 2006 Grand Tour ;)

Lijm warm maken (föhn erop houden) en met een plastic wiggenset of bijvoorbeeld een dikkere gitaarplectrum onder de letters zitten en dan trek je ze zo weg (gebruik in ieder geval iets van hard plastic en geen schroevendraaier of iets anders van metaal, dan beschadig je de lak).
Daarna met je nagels de lijmrestjes wegtrekken en het hele oppervlak eventjes poetsen met iets van Turtle Wax Color Magic of ander goed schoonmaakproduct.

10-15 minuten werk en je bent klaar!

Succes !-!

kapitein3oog


Alessio

Iemand die dan weet hoe het zit bij de Megane 3? Zitten de logo's geplakt of met pinnetjes?
Bij men Megane 1 zaten ze namelijk met pinnetjes vast,vreesde er bij de Megane 3 ook voor..

kapitein3oog

Ik heb dit klusje vanmiddag gedaan, ook bij een megane 3. De letters zitten geplakt.

Ik heb met een fohn de boel warm gemaakt en dan kun je letters er af halen. De lijm laag die dan over blijft ging wat lastiger, maar ik heb alles weg gekregen. Het laatste restje met glassex weggehaald.

Ziet er een stuk strakker uit! Geen pinnetjes dus.

Alessio

Dat is goed nieuws om te horen,morgen misschien ook eens proberen met dunne visdraad dan.
Heb je er het Renault logo ook afgehaald op de achterklep?

Stefan

Gewoon warm maken met een fohn en voorzichtig aan en met beleid er letter voor letter vanaf trekken door er wat onder te wurmen inderdaad
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

kapitein3oog

Citaat van: Alessio op 16 november 2016, 21:51:13
Dat is goed nieuws om te horen,morgen misschien ook eens proberen met dunne visdraad dan.
Heb je er het Renault logo ook afgehaald op de achterklep?

Nee renault logo niet. Dat ziet er niet uit als je die er af haalt. Die zit een mooie uitsparing.

Stefan

Zitten ook gaten achter het renault logo trouwens
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Alessio


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev