Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 34

Gestart door Stefan, 7 maart 2011, 09:08:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Ik zou het niet doen, zwarte velgen ogen vaak kleiner. En de auto wordt naar mijn mening dan te zwart.
Ik zou kawasaki groen wel mooi vinden voor jou velgen Rogier :9~
maar ik weet dat smaken verschillen.

Colin

Ja of knalroze :D

Maar zonder gekheid, het kawasaki groen is zoon gek idee nog niet !-!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Dropsleutel (Björn)

Prachtig uitlaatje Rogier  :9~

Kawasaki-groen gaat hem inderdaad echt goed staan denkik!
Misschien nog wel een dikke viperstreep in diezelfde kleur over de auto, als je dat niet te patserig vindt  :P
Engelen zitten niet in je koplampen, die zitten op je schouder

Rick Santbergen

Groene velgen is de bom  !-! Zeker op een zwarte/donkere auto  :9~




Colin

Vorig jaar op speed stond ook een mooie bmw met groene accenten.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rogier

:D wat denken jullie zelf :D ik vindt dit echt helemaal niks :P ik zit erover na te denken om de binnenkant van de spijlen dus niet het volledige hart zwart te maken zodat de grijze gedeeltes na buiten komen.

Rick Santbergen

Zoals ik al zei, smaken verschillen en groene velgen is een gewaagde keuze. Ik vind het mooier dan de standaard van tegenwoordig.

Denman

Ik zou ook niet voor het groen gaan. En wat Rick zegt over dat de velgen kleiner lijken als het hart zwart is, heeft hij in mijn ogen wel gelijk in. Maar ik zou het toch wel mooi vinden, net zoals de blauwe megane die ernaast staat het hart blauw heeft. Maar goed dat is mijn mening. Wat ik dan ook weer vet zou vinden, is het hart oranje (focus st oranje/dirk kuijpers megane oranje). Zwart met oranje staat ook wel erg mooi denk ik. Vooral als je dan ook wat subtiele oranje details aanbrengt op de auto.
mzzls Dennis.

Denman

Zoiets misschien? Let niet op de crappy Photoshop, heb het snel even op mijn werk gedaan ;)

mzzls Dennis.

Rick Santbergen

Kan jij datzelfde eens doen in het groen Denman? :P

Maar moet zeggen, oranje is ook mooi :9~
Zwart is gewoon een mooie kleur om te combineren.  Y

Dropsleutel (Björn)

Haha  _o_

Moet toegeven, oranje staat echt strak  8)
Engelen zitten niet in je koplampen, die zitten op je schouder

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

alvast mijn excuses dat ik het hier plaats  8)7 ik bedoel meer zoiets als deze.


Rick Santbergen

Die velg heeft een andere indeling dan jou velg, doordat de randjes van de spaken veel scherper/hoekiger zijn.
Mij lijkt het niet mooi als je dat bij jou velg doet. En een nachtmerrie voor de spuiter ivm afplakken.

Denman

Citaat van: Rick Santbergen op 14 april 2011, 16:30:55
Die velg heeft een andere indeling dan jou velg, doordat de randjes van de spaken veel scherper/hoekiger zijn.
Mij lijkt het niet mooi als je dat bij jou velg doet. En een nachtmerrie voor de spuiter ivm afplakken.

Indeed!!!
mzzls Dennis.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev